Jeżeli posiadasz telefon stacjonarny...
#21 Gość_Karina_*
Napisano 08 wrzesień 2005 - 12:47
Pozdrawiam także :-D
Mój nastrój jest (ok) więc nie masz powodu do zmartwień
#22
Napisano 08 wrzesień 2005 - 13:08
Nierób.
#23
Napisano 08 wrzesień 2005 - 13:11
Jak można na obiektywizm, rady i życzliwość reagować złością, atakiem, złośliwością i wymyślaniem nieprawdziwych negatywnych intencji? Zobacz, kilka razy napisałam Ci, że ich w postach nie było, a Ty dalej swoje... NIE chcesz widzieć życzliwości, odpychasz ją, a jednocześnie prosisz o pomoc. "Pomóżcie mi, ale jesteście nieżyczliwi" - Twoja postawa jest sprzeczna sama w sobie.
Najlepszą obroną jest atak - może io tak, ale żeby była obrona, najpierw ten atak musi zaistnieć, a w postach w tym temacie nie widzę innego ataku niż Twój na nas, w szczególności zaś na mnie. I za co? Za obiektywizm, rady i życzliwość? Czego więc oczekujesz? Mam Cię obrazić? Zaatakować? Wmówić Ci wszystko, co złe, tak jak Ty innym? Naprawdę już nie wiem, o co Ci chodzi...
Zacznij myśleć, po prostu. I uważnie czytaj, co inni piszą, zamiast widzieć coś, czego nie ma. Sama nie wiem, czemu mimo "opluwania" z Twojej strony i nieustannych niezasłużonych ataków, jeszcze z Tobą rozmawiam. Nie jestem masochistką. Nie mam ochoty obrywać za życzliwość. Nie będę już z Tobą rozmawiać, bo widzę, że to nie ma sensu - nastawiony jesteś na zadawanie ciosów i wyzłośliwianie się, niezależnie od tego, co Ci ktoś nspiasze. Pewnie nawet tego nie czytasz, tylko od razu bijesz na oślep. I po co?
PS. Widzisz, Kevorkien, w żadnym, w ANI JEDNYM swoim poście Cię nie obmówiłam - pisząc tak, obrażasz mnie. Właśnie o to chodzi, że nie sądziłam Cię, chociaż miałam prawo po Twoim pierwszym niejasnym poście. Dałam Ci parę rad i poprosiłam o szczegółowsze info, a Ty na to reagujesz złośliwością i atakiem. To nie jest w porządku. Nie mam podstaw, żeby sądzić, że nie jesteś uczciwym człowiekiem, ale mam podstawy, żeby uważać, że traktujesz innych bez szacunku i niesprawiedliwie - swoją postawą i obmawianiem, czyli dokładnie tym, co zarzucasz innym.
Mimo wszystko, pozdrawiam. I mam nadzieję, że ta bliska osoba się nie myliła. To ważne mieć takiego kogoś... kto tak o nas myśli.
#24 Gość_Karina_*
Napisano 08 wrzesień 2005 - 13:28
Przedstawiłam swój pogląd na poruszoną kwestię i nie mam już nic więcej do dodania...Lubię rzeczowe, a nie puste dyskusje...
Ps. Daga, szkoda nerwów, wrzuć na luz :-P
#25
Napisano 08 wrzesień 2005 - 13:33
Trzymaj się ciepło, bądźmy sobie nawzajem batem i pilnujmy się, żebyśmy nie popadały (a zwłaszcza ja) w bezsensowne dyskusje.
(cmok)
#26 Gość_Karina_*
Napisano 08 wrzesień 2005 - 13:59
Musimy się pilnować bo inaczej masakra.......
Cieszę sie, że mam w Tobie brata
Posyłam Wieeelki (cmok)
#27
Napisano 09 wrzesień 2005 - 14:40
Nierób.
#28
Napisano 09 wrzesień 2005 - 14:43
Czy moderatorzy mogą się tym zająć?
#29 Gość_Karina_*
Napisano 09 wrzesień 2005 - 16:06
To już tzw. przegięcie i nie życzę sobie, aby ktoś kto nie umie rozmawiać z drugim człowiekiem mnie obrażał i ubliżał mi :twisted: :!: :!:
To chamsto i bezczelność :!:
Zwracam się do Moderatorów z gorącą prośbą o usunięcie zacytowanej w tym poście wypowiedzi
#30
Napisano 09 wrzesień 2005 - 21:29
...głównie chyba za zniechęcenie potencjalnych właścicieli telefonów stacjonarnych. Ale widocznie taką macie tutaj misję... Dawno mnie tu nie było,więc nie wiedziałem o Waszym tandemie.Cóż; nadziałem się zdrowo... Miłe Panie,życzę kolejnych trofeów! (strzal)
Nierób.
#31
Napisano 23 wrzesień 2005 - 00:04
Kevorkian - dlaczego Twoja bliska osoba nie może doładować sobie komórki za pomocą karty-zdrapki, bankomatu, termianalu płatniczego lub choćby internetu? Szczególnie ta pierwsza forma jest dosyć prosta i powszechnie dostępna (E)
ps
Status "pdglądacz" jakoś niezbyt dobrze mi się kojarzy 8)
#32
Napisano 25 wrzesień 2005 - 16:50
Dzięki za odzew...
Cóż,najtańsza karta-zdrapka ma nominał 5 zł,ale jest ważna tylko 2 dni (a przez 7 dni umożliwia odbieranie),zaś doładowanie poprzez telefon stacjonarny ma ważność 7 dni i ten okres jest o wiele korzystniejszy,gdyż mojej dziewczynie zazwyczaj konto robi się puste na tydzień,dwa przed kolejnym doładowaniem abonamentowym. Poza tym chodzi w tym wszystkim o pieniądze,a raczej ich niedostatek (zarówno u mnie,jak i u niej) ;stąd moje "kombinowanie"
Dzięki za konkretne pytanie :-D
Nierób.
#33
Napisano 25 wrzesień 2005 - 17:42
czy jestes zwolennikiem eutanazji bo nazwisko takie jakby z tym zwiazane :?:
#34
Napisano 26 wrzesień 2005 - 08:03
Daga,cytuję: "Hm... to TY chcesz, żeby ktoś spełnił Twoją prośbę, więc nie możesz stawiać warunków".
Może zechcesz przedstawić Swój punkt widzenia tym z TP SA? Już oni na pewno Cię zrozumieją...i zapewne zadzwonią po odpowiednie służby (hihi)
Serdecznie radzę poczytać podręczniki o psychologii wpływu społecznego - tam jest napisane, jak się formułuje prośby, jeśli się chce, żeby były spełniane...
EXACTLY
WIDE:
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA. Rozwiązane tajemnice
Neuberg L. Steven, Kenrick T. Douglas, Cialdini Robert B.
Przekład: Zespół, ISBN 83-87957-62-3, 808 stron, format B5, oprawa twarda, wyd. 1, Gdańsk 2002
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
ZACHOWANIA PROSPOŁECZNE I ANTYSPOŁECZNE
Clarke David
Przekład: Milena Bianga, tytuł oryginału: Pro-Social and Anti-Social Behaviour, ISBN 83-89574-89-6, format A5, oprawa miękka, 220 str.
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Książka opisuje naturę i przykłady pro- i antyspołecznych zachowań. Stanowi doskonałe wprowadzenie w ten obszar psychologii społecznej. Czytelnik znajdzie tu najważniejsze teorie i wyniki badań takich zjawisk, jak agresja, altruizm, obojętność. Prezentowane są również poglądy naukowców dotyczące wpływu mediów na zachowanie jednostki.
JAK POLACY PRZEGRYWAJĄ? JAK POLACY WYGRYWAJĄ?
Baryła Wiesław, Czapiński Janusz, Doliński Dariusz, Drogosz Marek, Grzelak Janusz, Krzemiński Ireneusz, Lewicka Maria, Skarżyńska Krystyna, Trzebiński Jerzy, Wojciszke Bogdan
ISBN 83-89574-64-0, format B5, oprawa miękka, 174 strony
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Chcesz osiągnąć sukces i nie wiesz, co Ci w tym przeszkadza? Chciałbyś zrozumieć dlaczego niektórzy są "skazani na sukces", a innym wciąż się nie udaje?
Dlaczego Polacy nie potrafią cieszyć się z własnych osiągnięć? Czy dobrze rozumiemy przyczyny własnych porażek? Dlaczego "polskie piekło" ma się dobrze, a do "polskiego raju" wciąż nie możemy trafić?
Ta książka pomoże Ci rozwikłać te zagadki i odkryć ukryte przyczyny sukcesów i porażek Polaków!
Książka stanowi dobry komentarz do naszej sytuacji społeczno-ekonomicznej. Autorzy, zrozumiałym dla przeciętnego czytelnika językiem, opowiadają o tym, że nie tylko czynniki stricte ekonomiczne decydują o kondycji społeczeństw, w tym społeczeństwa polskiego. Ogólne stwierdzenie, że ważna jest "mentalność" ludzi wydaje się być banałem - w książce opisane zostały nie tylko konkretne treści i mechanizmy myślenia, czy wręcz typu umysłowości, ale też ich konsekwencje dla społecznej, politycznej i ekonomicznej rzeczywistości.
ATRYBUCJE. Podstawowe teorie, badania i zastosowanie
Försterling Friedrich
ISBN 83-89120-35-6 Przekład: Józef Radzicki, tytuł oryginału: Attribution. An Introduction to Theories, Research and Applications, format B5, oprawa miękka, stron 236
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Książka rzetelnie i w interesującej formie prezentuje stan wiedzy na temat wnioskowania o przyczynach własnych i cudzych zachowań, a także o konsekwencjach rozmaitych atrybucji. Cały wywód opiera się na przeświadczeniu, że wprawdzie każdy człowiek jest "naiwnym" badaczem rzeczywistości i popełnia wiele błędów w swoim wnioskowaniu o przyczynach, lecz mimo to próbuje zrozumieć siebie i innych oraz w "rozsądny" sposób wywierać na nich wpływ. A takie myślenie o człowieku wcale nie jest dziś powszechne.
Z recenzji wydawniczej prof. Krystyny Skarżyńskiej
Pytanie, w jaki sposób wyjaśniamy przyczyny zdarzeń, od wielu stuleci wzbudzało zainteresowanie filozofów, a od kilkudziesięciu lat jest przedmiotem badań w różnych dziedzinach psychologii. Friedrich Főrsterling to jeden z czołowych badaczy nurtu atrybucyjnego, w którego ramach pojawiały się teorie orzekające o tym, jak ludzie interpretują zdarzenia w otaczającym ich świecie. Książka jego autorstwa stanowi bardzo dobre i kompetentne podsumowanie najważniejszych teorii i koncepcji atrybucyjnych. W konstrukcji tej pracy widać dużą dbałość o komfort czytelnika. Jej niekwestionowaną zaletą jest także logiczny układ treści ujmujących wielkie bogactwo materiału.
Z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego
PODPATRYWANIE UMYSŁU. Dlaczego ludzie zachowują się tak, jak się zachowują?
Eysenck Michael, Eysenck Hans
Przekład: prof. Bogdan Wojciszke, Magdalena Dowhyluk, dr Marcin Jaworski, dr Dorota Szczygieł, tytuł oryginału: Mindwatching. Why we behave the way we do?, ISBN 83-85416-50-1, format B5, oprawa twarda, 288 stron, 2003
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Książka ma charakter popularnonaukowy. Recenzenci cieszący się dużym autorytetem w kręgach naukowych uznali ją za doskonały podręcznik, będący dobrym wprowadzeniem w problematykę nowocześnie pojmowanej i uprawianej psychologii. Jej autorom w trakcie pracy bez wątpienia przyświecała troska o czytelnika stawiającego pierwsze kroki w gąszczu problemów psychologicznych.
PODSTAWY KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ
Griffin Em
Przekład: Marek Tokarz, ISBN 83-89120-14-3, oprawa twarda, format B5, 576 stron
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Recenzje wydawnicze: prof. dr hab. Marek Tokarz, prof. dr hab. Dariusz Doliński
Omawiana pozycja jest obszernym przeglądem wybranych teorii komunikacji, na podstawie których prezentowane są kolejno: komunikacja międzyludzka, komunikacja w grupie i komunikacja publiczna, komunikacja masowa, kulturowy kontekst komunikacji oraz próba integracji koncepcji wyjaśniających zjawisko porozumiewania się.
POSTAWY I ZMIANY POSTAW
Bohner Gerd, Wänke Michaela
Przekład: Józef Radzicki, tytuł oryginału: Attitudes and Attitude Change, ISBN 83-89574-36-5, format B5, oprawa miękka
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Postawy stanowią centralną część indywidualności człowieka. Można znaleźć wiele przykładów osób gotowych umrzeć za swoje przekonania. Ludzie kochają i nienawidzą, lubią i nie cierpią, sprzyjają komuś lub czemuś bądź wyrażają sprzeciw. Zgadzają się, nie zgadzają, sprzeczają się, a czasem nawet udaje im się kogoś przekonać. Codziennie jesteśmy narażeni na niezliczone próby zmieniania lub umacniania naszych postaw, podejmowane w kontaktach osobistych, za pośrednictwem środków masowego przekazu lub internetu.
Postawy są więc bardzo istotnym elementem naszego funkcjonowania, dlatego warto wiedzieć:
· czym są,
· jak powstają,
· jak się je mierzy,
· jak można je zmienić,
· jak wpływają na nasze zachowanie.
Książka na pewno zainteresuje nie tylko badaczy i studentów psychologii, socjologii i pedagogiki, ale również polityków i dziennikarzy.
Praktyczna psychologia poznawcza: MARKETING I REKLAMA
Falkowski Andrzej
ISBN 83-89120-06-2, format B5, oprawa miękka
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Seria: POSTĘPY PSYCHOLOGII
Książka "Praktyczna psychologia poznawcza w zastosowaniach praktycznych: marketing i reklama" pokazuje w jaki sposób zaawansowana wiedza z dziedziny psychologii poznawczej pozwala tworzyć skuteczne metody wywierania wpływu na ludzi w praktycznej dziedzinie marketingu i reklamy.
PROCESY GRUPOWE
Brown Rupert
Przekład: Jacek Suchecki, tytuł oryginału: Group Processes. Dynamics Within and Between Groups, ISBN 83-60083-52-5, format B5, oprawa miękka
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
ZAPOWIEDŹ WYDAWNICZA!
aktualnie niedostępna
Książka omawia najważniejsze zjawiska wewnątrz- i międzygrupowe. Koncentruje się na zagadnieniach grupy jako źródła tożsamości społecznej, różnicy między orientacją zadaniową i społeczno-emocjonalną oraz na procesach porównań społecznych. Ukazuje, że mechanizmy oddziaływania grupy to coś więcej niż relacje między tworzącymi ją jednostkami.
PSYCHOLOGIA INWESTORA GIEŁDOWEGO. Wprowadzenie do behawioralnych finansów
Zaleśkiewicz Tomasz
ISBN 83-89120-36-4, oprawa twarda, format B5
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Seria: EKONOMIA I ZARZĄDZANIE
Książka poświęcona jest ważnej problematyce behawioralnych finansów. Autor podejmuje próbę odpowiedzi na intrygujące pytania: na co zwracamy uwagę kupując i sprzedając akcje, w jaki sposób zależy to od żywionych przez nas przekonań, od naszych preferencji i od samych transakcji. Ponadto opisuje wiele wykrytych w tej dziedzinie prawidłowości: o preferowaniu status quo, efekt predyspozycji, krótkowzroczność w inwestowaniu
:oops: (E) :-D :shock:
Jan Chrapek
#35
Napisano 26 wrzesień 2005 - 08:17
#36
Napisano 26 wrzesień 2005 - 18:09
Jan Chrapek
#37
Napisano 26 wrzesień 2005 - 19:42
Daga,cytuję: "Hm... to TY chcesz, żeby ktoś spełnił Twoją prośbę, więc nie możesz stawiać warunków".
Może zechcesz przedstawić Swój punkt widzenia tym z TP SA? Już oni na pewno Cię zrozumieją...i zapewne zadzwonią po odpowiednie służby (hihi)
Serdecznie radzę poczytać podręczniki o psychologii wpływu społecznego - tam jest napisane, jak się formułuje prośby, jeśli się chce, żeby były spełniane...
EXACTLY
WIDE:
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA. Rozwiązane tajemnice
Neuberg L. Steven, Kenrick T. Douglas, Cialdini Robert B.
Przekład: Zespół, ISBN 83-87957-62-3, 808 stron, format B5, oprawa twarda, wyd. 1, Gdańsk 2002
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (...) ...
hmmm ta psycholgie inwestora gieldowego musialabym poczytac :?
Użytkownik __ANIOLEK__ edytował ten post 14 sierpień 2015 - 10:40
zmniejszono cytat, zbyt długi.
#38
Napisano 26 wrzesień 2005 - 23:05
z innej beczki:
czy jestes zwolennikiem eutanazji bo nazwisko takie jakby z tym zwiazane :?:
Droga Aberade!
Jestem zwolennikiem eutanazji,ale...dla siebie. Dlaczego? A,to już wyjaśnię Ci w "pw"-tylko do Twojej wiadomości.
Tak naprawdę,to gdy logowałem się do IPONu po raz pierwszy, w jedną z rubryk wpisałem "Kevorkian",ale nie wiedziałem,że to będzie moja ksywka widoczna na forum.Cóż,postanowiłem już jej nie zmieniać... (bo i tak zapewne nie potrafiłbym tego zrobić;mierny ze mnie internauta...) 8)
Nierób.
#39
Napisano 27 wrzesień 2005 - 00:48
Jacek "Verselle"
#40
Napisano 27 wrzesień 2005 - 07:21
a dla twojej wiadomosci: zalozenie eutanazji jest inne. eutanazja ma pomoc odejsc gdy koniec jest i tak nieunikniony i czekanie na niego wiaze sie z bolem i niemoca ponad ludzkie sily ... EUTANAZJA TO NIE JEST LEGALNE SAMOBOJSTWO!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych