A- A A+
A A A A

Regulamin serwisu

Rejestracja
1. Nick, który podajesz podczas rejestracji nie może być wulgarny ani obraźliwy, nie może to też być adres strony, bez <> *,&,%,$,#,@,+ itp. Użytkownicy z takim nickiem będą usuwani.
2. Zabrania się posiadania więcej niż jedno konto na portalu. W przypadku użytkowników posiadających więcej niż jedno konto, wszystkie konta będą usuwane lub blokowane.
Forum
3. Zabrania się na forum umieszczania treści pornograficznych, rasistowskich, faszystowskich, drastycznych, łamiących polskie prawo i/lub nakłaniających do jego łamania, ani żadnych linków do stron o takiej tematyce. Dopuszczalne są dyskusje na temat polityki i religii, jednak nie będą tolerowane posty o treści ściśle propagandowej promującej jakąkolwiek opcję polityczną bądź wyznanie.
4. Administrator oraz moderator są ostateczną instancją na forum i nie należy podważać ich decyzji dotyczących administrowania forum ani prowadzić do bezsensownej wymiany zdań próbując dojść swojej racji.
5. Wymianę zdań na forum, prowadzimy używając argumentów, nie wyzwisk. Osoby obrażające innych użytkowników forum, zostaną ukarane zablokowaniem dostępu do forum.
6. Używanie skryptu forum do rozsyłania innym użytkownikom wiadomości o wulgarnej lub reklamowej treści (spamu), lub działanie noszące znamiona stalkingu, jest karane natychmiastowym zablokowaniem użytkownika.
7. Pomyśl zanim cokolwiek napiszesz. Twoje posty pozostaną na forum, nawet jeżeli Twoje konto zostanie na Twoją prośbę usunięte. Pisząc, trzymaj się zasad polskiej ortografii i gramatyki.
8. Nie umieszczaj tego samego postu/tematu w więcej niż jednym forum, a także nie dubluj postów.
9. Zabrania się używania określeń wulgarnych, obraźliwych, obscenicznych, sprzecznych z powszechnymi zasadami współżycia społecznego lub dobrego wychowania.
10. Na forum, nie umieszczamy reklam. Dopuszczalne jest wklejanie linków w postach, pod warunkiem, że jest to niezbędne do zadania pytania lub udzielenia odpowiedzi. Ostateczna decyzja czy post jest reklamą czy nie, należy do moderatorów.
10a. Posty w stylu: "...Najlepsze 2 modele jakie ja znam pod względem jakości [...] można je nabyć w dobrej cenie w:.." tu linki prowadzące do konkretnej firmy - jest to ewidentna reklama i nie dość, że będzie usunięty link, to także takie posty będą usuwane, tak jak do tej pory było to praktykowane. Usuwane będą także posty z zawoalowaną reklamą.
10b. Podawanie w poście linka do swojego bloga czy kanału na YouTube, jest niestety reklamowaniem się. O ile odpowiedź jest ważna i coś wnosząca merytorycznie do dyskusji - jesteśmy w stanie zaakceptować taki link do bloga, tak już niekoniecznie jest akceptowany link do videobloga z proponowanym filmem. Jeśli już koniecznie chce się linkować do blogów, to podawaj tylko jego nazwę jako zwykły tekst bądź zamieszczaj uwagę - "Dla zainteresowanych więcej informacji na PW".
10c. Twórzmy posty tak, by zawierały jak najwięcej wartościowej treści. Bezsensem jest wrzucanie zdania w stylu polecam reportaż i bach link do określonej strony www (takie posty będą usuwane, a użytkownicy ostrzegani) lub co wypowiedź tworzyć nowy post i wrzucać do niego tasiemcowe cytaty (je także można a nawet należy skracać - wybrać najważniejsze kwestie). Takim postępowaniem niepotrzebnie nabija liczniki postów co jest nie fair w stosunku do innych użytkowników, a nam tworzy niepotrzebne zajęcie, bo potem te posty i tak musimy poprawiać. Za coś takiego upominamy, ale przy recydywie będziemy stosować ostrzeżenia. Od chwili opublikowania postu jest 48 godzin na decyzje w sprawach poprawek. Później taki post zawsze można zgłosić do administracji z odpowiednimi uwagami. Jeśli nie czujecie się pewnie przy tworzeniu postu z wieloma cytatami, zawsze można przetestować działanie w temacie forum testowego.
11. Zabrania się umieszczania w sygnaturze linków zewnętrznych, adresów e-mail oraz informacji reklamowych. Wyjątek stanowią Użytkownicy należący do grupy "Ekspert" mają oni prawo do umieszczenia linków i informacji. Jest to podyktowane faktem, że dzielą się bezinteresownie swoją wiedzą fachową, służąc całej naszej społeczności.
12. Administratorzy i Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści i opinie prezentowane przez innych użytkowników. Użytkownikowi wolno zamieszczać na forum wyłącznie materiały, co do których posiada odpowiednie prawa autorskie.
Randki
13. Każde dodanie, oraz edycja anonsu wymaga autoryzacji przez admina.
14. Anonse których wystawienie może być uznane za naruszające dobre obyczaje, nie będą akceptowane.
15. W tekście anonsu, nie mogą być podawane dane kontaktowe typu: numery komunikatorów, adresy email, telefony i inne. Nie można też umieszczać linków.
16. Dodawanie anonsów jest bezpłatne.
17. W przypadku rozsyłania przez użytkownika za pośrednictwem skryptu randek, wiadomości o charakterze spamu, anons będzie usuwany bez ostrzeżenia a konto takiego użytkownika blokowane.
18. Administracja portalu ipon.pl, zastrzega sobie prawo do usunięcia każdego anonsu, bez podawania przyczyn.
19. Wszelkie anonse, umieszczane są wyłącznie na odpowiedzialność ogłoszeniodawców, zespół portalu ipon.pl, ani Stowarzyszenie IPON, nie ponoszą odpowiedzialności za treść publikowanych anonsów, a także za następstwa działań podjętych przez ogłoszeniodawców, oraz osoby trzecie.
20. Zdjęcie dodane do randek, musi przedstawiać osobę która dodała randkę (minimum twarz). Wszelkie inne zdjęcia i grafiki nie będą akceptowane.
21. Zdjęcia radykalnie przerobione w programach graficznych (np z naniesionymi napisami, z zamienionym tłem etc.), oraz zdjęcia o złej orientacji (przewrócone lub do góry nogami) lub zawierające link nie będą akceptowane.
22. Dodając anons w serwisie ipon.pl zgodnie z treścią Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz.883) wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Stowarzyszenie IPON z siedzibą we Wrocławiu oraz wyrażasz zgodę w rozumieniu przepisów Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204) na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji związanych z funkcjonowaniem serwisu ipon.pl z siedzibą we Wrocławiu.
Ogłoszenia
23. Zabrania się umieszczania ogłoszeń noszących znamiona piramid finansowych oraz multilevel marketingu.
24. Zabrania się umieszczania ogłoszeń nawołujących do nienawiści (rasistowskich, faszyzujących, seksistowskich itp.).
25. Zabrania się umieszczania ogłoszeń o treści ściśle politycznej, służących propagowaniu danej opcji politycznej.
26. Zabrania się umieszczania ogłoszeń o treści czysto religijnej, służacych do propagowania danego wyznania.
27. Przedmiotem ogłoszeń nie mogą być rzeczy, usługi i prawa, którymi obrót narusza obowiązujące przepisy prawa lub uprawnienia osób trzecich (w szczególności prawa autorskie i inne prawa własności intelektualnej), jak również których wystawienie może być uznane za naruszające dobre obyczaje.
28. Ogłoszenie nie może zawierać samego linku.
29. Administracja portalu ipon.pl, zastrzega sobie prawo do usunięcia każdego ogłoszenia, bez podawania przyczyn.
30. Wszelkie ogłoszenia, umieszczane są wyłącznie na odpowiedzialność ogłoszeniodawców, zespół portalu ipon.pl, ani Stowarzyszenie IPON, nie ponoszą odpowiedzialności za treść publikowanych ogłoszeń, a także za następstwa działań podjętych przez ogłoszeniodawców, oraz osoby trzecie.
31. Dodając ogłoszenie w serwisie ipon.pl zgodnie z treścią Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz.883) wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Stowarzyszenie IPON z siedzibą we Wrocławiu, oraz wyrażasz zgodę w rozumieniu przepisów Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204) na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji związanych z funkcjonowaniem serwisu ipon.pl z siedzibą we Wrocławiu.
Galeria
32. Dodawanie zdjęć do Galerii jest bezpłatne.
33. Nie będą akceptowane zdjęcia radykalnie przerobione przy pomocy programów graficznych.
34. Użytkownik uploadujący zdjęcia do Galerii, musi być posiadaczem praw autorskich do zdjęcia.
35. Administracja portalu ipon.pl zastrzega sobie prawo do usunięcia dowolnych zdjęć i komentarzy bez podawania przyczyn.
36. Usuwania swoich zdjęć i komentarzy pod swoimi zdjęciami użytkownik dokonuje tylko samodzielnie.
37. Zdjęcia uploadowane do galerii, muszą być dobrej jakości. Zdjęcia o niskiej jakości i zbyt małych rozmiarów nie będą akceptowane (zalecana minimalna wielkość to 500x500 pikseli).
Czat
38. Zakazane jest na kanale ogólnym podawanie informacji o charakterze osobistym, takich jak np. adres, nazwisko, numer telefonu. Użytkownik ujawniający swoje dane w rozmowie prywatnej, czyni to na własną odpowiedzialność i ryzyko.
39. Administratorzy portalu ipon.pl nie odpowiadają za treść rozmów przeprowadzanych na czacie.
40. Używanie wulgarnego słownictwa, obrażanie, zaszczuwanie innych użytkowników, oraz utrudnianie korzystania z czata innym użytkownikom będzie karane wydaleniem z czata.
41. Nie reklamuj stron WWW oraz produktów i usług, - za takie coś zostaniesz usunięty z pokoju.
42. Niedozwolone jest nadawanie treści obraźliwych, wulgarnych, obscenicznych, oszczerczych, rasistowskich, antysemickich propagujących przemoc i nienawiść, zawierających groźby, raniących lub godzących w czyjś system wartości, uczucia, poczucie estetyki i dobrego smaku, a także obrażających uczucia religijne.
43. Zabronione jest oferowanie świadczenia usług seksualnych w zamian za korzyści majątkowe np. pieniądze, kod doładowujący, przedmioty materialne, a także nieodpłatnie.
44. Treści w kamerkach na czacie prezentowane są przez użytkowników, na ich własną odpowiedzialność, jednak w przypadku naruszania dobrych obyczajów, administracja może zablokować konto takiej osoby.

Do góry