Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Niepełno-i-sprawni Razem w pracy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
87 odpowiedzi w tym temacie

#61 tipp

tipp

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 6 postów

Napisano 09 listopad 2014 - 17:58

Aggunia_1983, dnia 09 List 2014 - 10:46, napisał:

"Z tego co jest napisane na ich stronie to faktycznie 90% ze sprzdaży danego towaru idzie na konto pracownika ,a jeśli dodatkowo wyrobi miesęczny plan sprzedażowy to oprócz owej marży otrzyma także stałą pensję przewidzianą w umowie , czyli 1680 zł brutto .Ciekawi mnie natomiast jedna rzecz; czy w miesiącach, w których pracownik nie ,,wyrobi'' planu sprzedażowego tylko samą marżę i tym samym nie otrzyma pensji 1680 zł..."

 

Właściwie to ja i tego tam nie widzę.

Marża - 90%, ale nie od wszystkich artykułów, od pewnych, jak samochód - mniej.

W pracy nakładczej, spółdzielczej, pracodawca powinien zapewnić, zorganizować pracę tak, by można było osiągnąć zarobek minimum połowę najniższej krajowej.

 

Reklamacje, zwrot - teoretycznie może dojśc do sytuacji, że ktoś sprzeda dwa przedmioty w jednym miesiącu, a w następnym jeden przedmiot zostanie zareklamowany i reklamacja zostanie uznana, drugi zostanie zwrócony. Sprzedaż w kolejnym miesiącu może wynieść na poziomie zero złotych - i co wtedy?

 

Właśnie - minimum sprzedaży - a jeśli się tego nie osiągnie, to co w takim przypadku? Niby kar nie przewidziano (przynajmniej oficjalnie), ale plan trzeba zrealizować - i co wtedy?

 

Dalej - cały proces sprzedaży - a więc sprzedaż, wysyłka, termin realizacji, zwrot, reklamacja - za wszystko odpowiada sprzedawca, a jak można za coś odpowiadać, nie mając na żadne najmniejszego wpływu?


  • 0

#62 Gość_Aggunia_1983_*

Gość_Aggunia_1983_*
  • Gość

Napisano 10 listopad 2014 - 08:33

Umowa o pracę nakładczą jest umową rezultatu , czyli jeżeli pracownik wykona określony plan sprzedażowy to dostanie wynagrodzenie przewidziane w umowie a jeżeli nie wykona to nie dostanie, tylko 90% z tego co sprzedał . Mnie też martwi fakt,że pracownik nie ma najmniejszego wpływu na wysyłkę i jakość towaru , a jeżeli ten cały proces będzie miał tyle usterek co rozpoczęcie działalności tej firmy to stracimy pozyskanych klientów tak szybko jak ich znajdziemy ,taka jest prawda...

Jeżeli ten sklep nie ruszy w przyszłym tygodniu to chyba dam sobie spokój z tą firmą...


  • 0

#63 pier1987

pier1987

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 292 postów
  • Skąd:Słupca

Napisano 10 listopad 2014 - 09:11

Ja już dałem sobie spokój z tym sklepem. Firma Efektum znalazła mi pracę


  • 0

#64 tipp

tipp

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 6 postów

Napisano 10 listopad 2014 - 15:51

@ Aggunia_1983 Ewentualnie można dostać karę, za brak wykonanego planu :dodgy:

 

Szkolenia miały być płatne, wystarczyły internetowe.

W materiale szkoleniowym (co niektórzy i bez tego to wiedzieli), było wspomniane, jak należy reagować w sytuacjach kryzysowych. Poniekąd tutaj jest sytuacja kryzysowa, a jakoś nikt nie reaguje. Zaprzeczenie infromacji ze szkolenia.

 

@ pier1987 Gratulacje !

 

 


  • 0

#65 zeus37

zeus37

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 18 postów

Napisano 20 listopad 2014 - 04:42

I jak tam sytuacją z tą firmą? działają już , podpisał ktoś z nimi u mowę czy dalej lipa?


  • 0

#66 Gość_digital_*

Gość_digital_*
  • Gość

Napisano 20 listopad 2014 - 08:44

Raczej lipa sklep jak nie ruszył tak go nie ma więc lipa.


  • 0

#67 tipp

tipp

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 6 postów

Napisano 20 listopad 2014 - 13:38

Na stronie zachęcają do podpisywania i wysyłania umów, jednakże sytuacja prawna nie jest jakby do końca wyjaśniona tych umów, nie są określone i ustalone zasady. Zaś te artykuły, które są juz wystawione w sklepie, nie mają rewelacyjnie konkurencyjnych cen, jak to było obiecane, więc pewnie i ze sprzedaża byłoby trudno.


  • 0

#68 Gość_digital_*

Gość_digital_*
  • Gość

Napisano 20 listopad 2014 - 14:19

Dziś dostałem od nich informacje na meila :

 

Witam,
Z radością pragniemy poinformować, że  zaczynamy od dziś sprzedaż!
 
Dzisiejszy dzień będzie też przede wszystkim dniem sprawdzenia funkcjonowania sklepu i linków pracowniczych oraz niejako egzaminem ze szkolenia ze sprzedaży.
Chcielibyśmy wyjaśnić, że opóźnienie rozpoczęcia sprzedaży nie wynikało z naszej winy. Teoretycznie otrzymaliśmy od firmy informatycznej do dyspozycji sklep 15.10.2014 roku. Kiedy zaczęliśmy do niego wprowadzać produkty zaczęły usterki, które mamy nadzieję skończą się jutro.

Umowy przygotowuje księgowość i będziemy ją przesyłać e-mailem do podpisania i odesłania nam na adres księgowości: 
VEGA Księgowość
ul. Rzgowska 92
93-148 Łódź

Wymaganiem księgowości jest to, żeby wszystkie podstawowe dokumenty były wypełnione i dosłane pocztą na ich adres. takie są wymogi i mus
 
Ogólna strona sklepu to: www.razem.net. Jednak każdy z Państwa ma własną podstronę z indywidualnym numerem - i tak na przykład dla numeru 23 adres indywidualnej podstrony to: www.razem.net/p/23
 
tylko że te pod strony nie działają.

  • 0

#69 Gość_Aggunia_1983_*

Gość_Aggunia_1983_*
  • Gość

Napisano 20 listopad 2014 - 17:33

tylko że te pod strony nie działają.

U mnie to samo, podstrony nie działają . Ceny artykułów też nie są zatrważająco niskie...Zobaczmy co będzie jutro ..

Użytkownik __ANIOLEK__ edytował ten post 22 listopad 2014 - 15:05
zmniejszona wielkość cytatu.

  • 0

#70 Gość_digital_*

Gość_digital_*
  • Gość

Napisano 20 listopad 2014 - 18:18

ja sobie dałem spokój z ty widze ze nie warto sie w to pchać


  • 0

#71 Karpow55

Karpow55

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 7 postów

Napisano 22 listopad 2014 - 14:44

Witam.Ja z uporem maniaka,będę drążył temat stałej pensji.Niby jest przepis że pracodawca powinien w przypadku pracy nakładczej zapewnić przynajmniej 50% najniższej krajowej.Chodzi mi o to że we wzorze umowy nic o tym nie ma.I teraz jeżeli podpiszemy taką umowę,i narobimy się jak przysłowiowe "konie",bo będziemy szukać klientów poprzez facebooka,skypa oraz telefon nie mówiąc już o wykorzystaniu własnego komputera,a nikt niczego od nas nie kupi to prawdopodobie nie zarobimy nic? Prosilbym osoby które znają temat dogłębnie,oraz są zwiazane z tym tematem zawodowo,o możliwie wyczerpującą,szybką i jasną odpowiedź.(Zbliża się termin podpisania umów).Pozdrawiam.


Użytkownik Karpow55 edytował ten post 22 listopad 2014 - 15:00

  • 0

#72 Gość_Aggunia_1983_*

Gość_Aggunia_1983_*
  • Gość

Napisano 23 listopad 2014 - 09:53

Ja nie mam zamiaru szukać zadnych klientów dopóki nie zobaczę umowy o pracę do podpisania wraz z wyjaśnieniem wszystkich kwestii związanych z pracą i naliczaniem wynagrodzenia ( o ile w ogóle ktoś przygotowywuje te umowy...) . poza tym dopóki podstrony sklepu nie działają to nie ma jak sprzedawać ... Ta firma ciagle ma jakieś problemy ,,techniczne'' , ,,niezalezne od nich '' , temat  tej pracy ciągnie się od lata a mamy już prawie gwiazdkę ,trochę to niepoważne. Myślę ,że jeśli kiedykolwiek ten sklep ruszy to należy to traktować jako zajęcie dodatkowe a nie główne zródło dochodu . Poza tym skoro tak wszystko opóżniają to niewiadomo czy potem wypłacą pieniądze pracownikom... ja daję sobie czas do końca listopada ,jeśli nic się nie wyjaśni to daję sobie spokój.


Witam.Ja z uporem maniaka,będę drążył temat stałej pensji.Niby jest przepis że pracodawca powinien w przypadku pracy nakładczej zapewnić przynajmniej 50% najniższej krajowej.Chodzi mi o to że we wzorze umowy nic o tym nie ma.I teraz jeżeli podpiszemy taką umowę,i narobimy się jak przysłowiowe "konie",bo będziemy szukać klientów poprzez facebooka,skypa oraz telefon nie mówiąc już o wykorzystaniu własnego komputera,a nikt niczego od nas nie kupi to prawdopodobie nie zarobimy nic? Prosilbym osoby które znają temat dogłębnie,oraz są zwiazane z tym tematem zawodowo,o możliwie wyczerpującą,szybką i jasną odpowiedź.(Zbliża się termin podpisania umów).Pozdrawiam.

Na stronie firmy jest wyrażnie napisane , a przynajmniej było w poprzedniej wersji strony internetowej,że Spółdzielnia nie zapłaci za to ,że nie znajdziemy klientów i nikt nic nie kupi ze sklepu ... żeby dostać 50% najniższej krajowej za pracę nakładczą trzeba najpierw wyrobić minimalną sprzedaż , która ma być ustalana indywidualnie z pracownikami.


  • 0

#73 tipp

tipp

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 6 postów

Napisano 24 listopad 2014 - 11:06

Również, jak już wspomniaklem, nie mogę doprosić się szczegółów w kwestii umów, i odpowiedzi na inne pytania. Po raz kolejny proponuję przeczytać uważnie:.

http://m.onet.pl/biz...nze/prawo,f1e8v


  • 0

#74 Gość_Aggunia_1983_*

Gość_Aggunia_1983_*
  • Gość

Napisano 02 grudzień 2014 - 18:09

Czy ktokolwiek otrzymał już umowę z tej firmy lub rozpoczął sprzedaż ??? Czy ktokolwiek otrzymał rzetelne infromacje na temat pracy i wynagrodzenia od Prezesa firmy czy daliście sobie już spokój z tą firmą?


  • 0

#75 Gość_digital_*

Gość_digital_*
  • Gość

Napisano 03 grudzień 2014 - 11:08

Ja sobie już dałem spokój z tym, ciągle im coś nawala.


  • 0

#76 Karpow55

Karpow55

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 7 postów

Napisano 03 grudzień 2014 - 13:47

Witam .Ja dam sobie spokój ,jeżeli zobaczę umowę o pracę,i ta umowa będzie dla mnie niekorzystna.


  • 0

#77 Karpow55

Karpow55

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 7 postów

Napisano 10 grudzień 2014 - 15:24

Witam.Ostatni komunikat na stronie .Cytuję:
"Szanowni Państwo, chciałbym przeprosić za nieudogodnienia. Niestety wciąż mamy problem ze sklepem internetowym. Dzieją się "cuda" w róznej postaci np. zerowania się wprowadzonych cen w ciągu nocy. A to grozi problemami, gdy ktoś np. kupi produkt za 0,00 złotych.

Prosiłbym, aby jutro każdy z was poprzez swój link zrobił próbny zakup. Bo mamy też wątpliwości, czy sprzedaż poprzez linki będzie rejestrowała się w Panelu administarcyjnym. To musimy koniecznie sprawdzić.

W związku z tymi kłopotami, proponuję też aby na grudzień podpisać szybko umowy zlecenia, aby mozna było już zacząć pracę. Będzie to jakieś rozwiązanie, bo ciężko powiedzieć, czy do końca będzie funkcjonował system. A tak nawet ręcznie będzie można policzyć sprzedaż.
Decyzja nalezy do Państwa.

Chciałbym jeszcze nadmienić, ze ta sytuacja nie tylko uderza w was, ale również generuje koszty Spółdzielni, która przez tę sytuację nie może prowadzić działalności handlowej poprzez sklep. I proszę zwrócić na to uwagę zanim ktoś wypowie pochopne komenta
rze".      Koniec cytatu

 

Ciekawe ,że tyle jest sklepow w sieci,i jakoś wszystkie dzialają prawidłowo.Nie wiem  czy komuś

zależy żeby ten sklep ruszył jak najpóźniej? A może chodzi o to,żeby proces rekrutacji pracowników przebiegał jak najdłużej.Wnioski wyciągnijcie sami.Pozrawiam


Użytkownik Karpow55 edytował ten post 10 grudzień 2014 - 15:34

  • 0

#78 Gość_digital_*

Gość_digital_*
  • Gość

Napisano 10 grudzień 2014 - 16:28

Ale kręcą jak nie mogę nawet nie rozwiązali problemów z linkami które dostaliśmy by się zalogować do swojego panelu


  • 0

#79 Karpow55

Karpow55

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 7 postów

Napisano 11 grudzień 2014 - 13:38

Witam.Mam pytanie:Czy ktoś z  Was dostał już umowę do podpisania,i czy działają podstrony sklepu? Pozdrawiam


  • 0

#80 Gość_Aggunia_1983_*

Gość_Aggunia_1983_*
  • Gość

Napisano 12 grudzień 2014 - 13:19

Ja osobiście nie dostałam żadnej umowy ,więc logiczne jest że nie prowadzę sprzedaży bo na jakiej podstawie póżniej ktoś wypłaci mi wynagrodzenie ???

Nie mogę się doprosić wyjaśnienia warunków naliczania wynagrodzenia,miało być 90% ale czy dotyczy to również produktów droższych np. iphona na 2999zł ???

Macie rację - inne sklepy internetowe działają w sieci bez zarzutu i nie ma takich problemów jak w tym przypadku , a wiecie dlaczego ? Bo sklep internetowy powinien zostać stworzony i administrowany przez profesjonalnego informatyka , sklep powinien wyglądać zachęcająco a tutaj wygląda to tak jakby jakiś amator utworzył stronkę,wrzucił kilka zdjęć produktów i tyle ... Pomijam fakt,że produkty nie są powalające , niektóre ceny są wyższe niż normalnie w innych porównywarkach cenowych i sklepach stacjonarnych ...

Jestem ciekawa czy osoby ,które tam pracują faktycznie coś już sprzedały i jak wygląda sprawa z przesyłką do klienta,czy też są jakieś problemy...

Osobiście dałam sobie już spokój z mailowaniem do szefostwa firmy ( trwało to dobre 4 miesiace ) i współpracą z nimi , jestem tylko ciekawa jak długo ten sklep będzie funkcjonował w sieci .


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych