STUDENT II (posty archiwalne)
#61
Napisano 08 wrzesień 2011 - 10:59
#62
Napisano 08 wrzesień 2011 - 12:10
Jestem studentką II roku studiów dziennych, więc potrzebne mi dofinansowanie materiałów biurowych, książek i... no właśnie, i tu mam pytanie. Nie było o tym dokładnej wzmianki w regulaminie i nie wiem czy ktoś tego nie przewidział czy jest to objęte innym określeniem. Mianowicie chodzi mi o kursy dokształcające dla pedagogów. Jest wiele kursów szkoleniowych, np. w metodach zabawowych, kursy na wychowawców kolonijnych (mam już taki za sobą, ale wtedy nie wiedziałam o programie STUDENT II) i chciałabym z takowych korzystać w celu podniesienia kwalifikacji i zwiększenia szans na rynku pracy (a właśnie to ma nam umożliwić ten program ), ale nie wiem czy mogłabym liczyć na zwrot kosztów?
Drugie pytanie dotyczy tego, że jeśli chcę wziąć udział w programie, dofinansowanie liczy się za okres od 1 października, to jeśli kupię we wrześniu materiały biurowe i wtedy wezmę fakturę, to nie będę mogła na jej podstawie rozliczać dofinansowania? W regulaminie była mowa o uzasadnionych przypadkach jak rozliczenie zakwaterowania i dojazdu.
Będę wdzięczna za odpowiedzi!
PS. natrafiłam kiedyś w google na dużo większe forum o tym programie, ale już nie mogę go znaleźć.
#63
Napisano 08 wrzesień 2011 - 13:41
Jest wyaznie napisane ze 10 start
dziś już 7 września a tu ani widu ani słychu o nowych zasadach w Studencie :/
ale strat nie oznacza że wcześniej nić nie powinno być wiadome... moim zdaniem taka poważna instytucja jak PFRON powinna o zasadach uczestnictwa w programie informować trochę wcześniej niż w dniu rozpoczęcia naboru wniosków :/
#64
Napisano 08 wrzesień 2011 - 13:43
Faktury najlepiej aby były w okresie nauki, czyli jeśli u Ciebie rok trwa od 1 października to wtedy zacznij zbierac faktury. Nie będziiesz miała kłopotów z tym, bo każdy oddział inaczej podchodził ro różnych spraw.
Tak więc poczekajmy jak się wszystko rozwiąze
#65
Napisano 08 wrzesień 2011 - 13:56
Witam. Mam nadzieje że na dniach ruszy nabór wniosków i te nowe procedury nie skomplikują nam życia. Zastanawiam się tylko nad jednym. Faktura ze szkoły do PFRNO-u trafiła dnia 03.08.2011, i zastanawiam się czy , jeśli nie otrzymam pisma z potwierdzeniem rozliczenia semestru letniego przez PFRON, czy będę mógł składać nowy wniosek na dofinansowanie , czy nie będzie to kolidowało. Proszę o odpowiedz kompetentna osobę . Pewnie jest wiele osób w takiej sytuacji jak ja. P.S. Oddział Wielkopolski PFRON-u.
Napisałem e-mail w powyżej sprawie do PFRON-u i odpowiedz brzmi następująco: "w opisanej przez Pana sytuacji te sprawy ze sobą absolutnie nie kolidują", czyli wnioskuje z tego ze można będzie spokojnie składać wniosek nawet jeśli nie dostaniemy wcześniej rozliczenia.
A druga sprawa to dotyczy Studenta 2 na rok 2011/2012, zapytałem się czy coś wiadomo na temat procedur a odpowiedź była taka:
"procedury powinny się wkrótce ukazać na stronie Funduszu"
I tyle narazie w tym temacie . Oddział WLKP PFRON. Pozdrawiam
#66
Napisano 08 wrzesień 2011 - 14:10
#67
Napisano 08 wrzesień 2011 - 15:16
#68
Napisano 08 wrzesień 2011 - 17:52
#69
Napisano 09 wrzesień 2011 - 08:05
#70
Napisano 09 wrzesień 2011 - 09:58
Mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Musze zwrócić 300 zł przez moją głupotę. Dostarczyłam do PFRON faktury za 1 wszy sem za X, XI, XII, I i luty aa powinnam zamiast lutego dać IX, bo u mnie opłaty za 1 sem są od IX do I. PFRON mi te faktury uznał i rozliczył luty za 1 wszy sem. i dlatego w 2 sem brakuje mi jednej wpłaty:/ i muszę te pieniążki zwrócić. Rozmawiałam z pracownikiem i powiedział, że nic się nie da zrobić bo rozliczenie za pierwszy sem. zostało już zamknięte. Czy ktoś miał podobną sytuację??? poradźcie co zrobić???
#71
Napisano 09 wrzesień 2011 - 10:10
Miałam podobną sytuację z fakturą za akademik- pani w pfronie powiedziała mi, że zostanie rozliczona po połowie, część do pierwszego semestru i część do drugiego. Jednak gdy przyszło rozliczenie okazało się, że nie uznali tego tak i że cała kwota została rozliczona w pierwszym semestrze. Tak więc nie masz chyba innego wyjścia jak zwrócić tę kwotę.Witajcie,
Mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Musze zwrócić 300 zł przez moją głupotę. Dostarczyłam do PFRON faktury za 1 wszy sem za X, XI, XII, I i luty aa powinnam zamiast lutego dać IX, bo u mnie opłaty za 1 sem są od IX do I. PFRON mi te faktury uznał i rozliczył luty za 1 wszy sem. i dlatego w 2 sem brakuje mi jednej wpłaty:/ i muszę te pieniążki zwrócić. Rozmawiałam z pracownikiem i powiedział, że nic się nie da zrobić bo rozliczenie za pierwszy sem. zostało już zamknięte. Czy ktoś miał podobną sytuację??? poradźcie co zrobić???
#73
Napisano 09 wrzesień 2011 - 10:41
#74
Napisano 09 wrzesień 2011 - 10:49
#75
Napisano 09 wrzesień 2011 - 11:12
#76
Napisano 09 wrzesień 2011 - 11:14
dużo nie zmienili, w sumie to prawie nic.
A później tę głupotę ktoś przeczyta i będzie powtarzać...
Proszę moderatora/admina o wykasowanie tej wprowadzającej innych w błąd i nieprawdziwej części powyższego postu fioleczka2, a następnie całego mojego.
Post edytowany.
Skąd pewność, że Ty masz rację?
Nie jestem omnibusem, by rostrzygać w takich kwestiach. Najlepiej to zrobią forumowicze
piszący w tym dziale.
Nie widzę konieczności usuwania postów pod Twoje dyktando.
moderator
#77
Napisano 09 wrzesień 2011 - 11:24
#78
Napisano 09 wrzesień 2011 - 11:26
#79
Napisano 09 wrzesień 2011 - 11:30
#80
Napisano 09 wrzesień 2011 - 11:32
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych