Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

renta socjalna, ile można dorobić ??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
75 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paweł 3114

Paweł 3114

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 30 styczeń 2009 - 23:36

Witam!Mam takie pytanie!Jestem studentem, pobieram rentę rodzinną, a także ze względu na swoją chorobę mam umiarkowany stopień niepełnosprawności oraz ZUS przyznał mi rentę socjalną(w zbiegu z rentą rodzinną) Czy ja mogę dodatkowo pracować, np.na umowę zlecenie i ile mogę dorobić.Proszę o odpowiedź
  • 0

#2 Amelia28

Amelia28

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 192 postów

Napisano 25 lipiec 2007 - 12:14

Mając rente ZUSowską też trzeba uważać. ja w zeszłym roku przekroczyłam ją niestety no i mi ściągają:) W tym roku poprosiłam o zawieszenie od sierpnia i już. Przez pewien czas ciągłam 3 prace i ledwo wydalałam, ale fajnie było:))
  • 0
[you] zamiast wgapiać się w mój avatar poczytaj mój tekst:P

#3 pawloxx

pawloxx

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 20 wrzesień 2007 - 20:02

Witam ponownie a jak to jest z osobą całkowicie niezdolną do pracy okresowo pobierająćą rente socjalną czy też może dorobić tak jak mowicie te 812 brutto?
  • 0

#4 Minutka

Minutka

    Narrator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2156 postów

Napisano 24 lipiec 2007 - 12:31

Kar, ale na dwie prace trzeba mieć czas i siłe żeby robić na dwa etaty.
  • 0

#5 kar27

kar27

    Sufler

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 346 postów

Napisano 24 lipiec 2007 - 12:07

Witajcie
Zgadzam sie z tym tylko że jeśli sie dorabia do socjalki to trzeba uważać żeby tej sumy nie przekroczyć jeśli masz rentę zawieszoną mrzesz pracować na cały etat + dorabiać na umowę zlecenie co mi sie wydaje w miarę bezpieczne i też finansowo nie wychodzi sie na tym najgorzej
  • 0
karol

#6 Minutka

Minutka

    Narrator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2156 postów