Konsultant ds. obsługi klienta (teleprac…
Nr ogłoszenia: 5571Cena: 2 800,00 PLN
Szczegóły oferty:
Firma EFEKTUM poszukuje osób zainteresowanych pracą w dziale Call Center/Back Office na stanowisku Konsultant ds. obsługi klienta (telepraca) - infolinia połączeń przychodzących firmy ubezpieczeniowej, plus indeksacja danych ubezpieczeniowych w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych.
w dziale Call Center na stanowisku Telemarketer (telepraca).
Lokalizacja: cała Polska.
Miejsce pracy: telepraca (miejsce zamieszkania)
w dziale Call Center na stanowisku Telemarketer (telepraca).
Lokalizacja: cała Polska.
Miejsce pracy: telepraca (miejsce zamieszkania)
Zakres obowiązków:
- odbieranie telefonu od klienta (system sam łączy telefony – po każdej zakończonej rozmowie jest 20 s przerwy i kolejne połączenie przychodzące);
- informowanie klienta zgodnie z ogólnym schematem rozmowy o zgłoszeniu, że np. zgłoszenie szkody może nastąpić poprzez formularz na stronie internetowej; umiejętne przedstawienie argumentów korzyści z takiego odesłania do formularza lub wyboru warsztatu z naszej sieci warsztatów naprawczych;
- przełączanie klienta na inną linię;
- identyfikacja klienta po numerze PESEL, numerze szkody;
- umiejętność wykorzystania narzędzia – zaawansowany Excel – do wyszukania numeru szkody po zmiennej podanej przez klienta, np. po numerze PESEL, wyszukanie najbliższego warsztatu naprawczego i wysłanie klientowi linka z nazwą;
- zapisanie informacji podanych przez klienta w e-mailu, tabelce lub systemie;
- szybkie czytanie e-maili i ich rozdział zgodnie z instrukcją - np. maile z prośbą o zarejestrowanie szkody, maile z pytaniem o status szkody – i przesyłanie ich na inną skrzynkę, oznaczanie;
- wypełnianie formularza zgłoszenia szkody z danych dostępnych w e-mailu lub z innych zapisanych danych;
- wypełnianie z klientem formularza zgłoszenia szkody – pomoc klientowi w jego wypełnieniu, słuchanie tego, co mówi klient i wpisywaniu danych za klienta;
- proste czynności likwidacyjne, wysyłka pism, czasami indeksacja dokumentów;
- zmienna praca - czyli czasami pisanie, czasami odbieranie telefonów, itp.
Profil pracownika – wymagania:
- mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center;
- umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem, czasami improwizacja – nie zawsze istnieje skrypt rozmowy;
- podzielność uwagi - słuchanie i wypełnianie formularza szkody;
- praca w godz. 7:00-17:00, możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7-10, wg. decyzji koordynatora ze strony klienta, zakończenie nie później niż o godz. 17:00;
- odporność na stres – niekiedy pojawiają się roszczeniowi klienci, trzeba umieć radzić sobie z takim rozmówcą.
- bardzo dobra znajomość programów Microsoft Excel, Word;
- wykształcenie minimalne: średnie;
- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym).
- komputer osobisty z zainstalowanym programem SKYPE
PRACA NA SPRZĘCIE POWIERZONYM PRZEZ KLIENTA.
Minimalne wymagania techniczne:
- prędkość internetu: pobieranie – 20 Mb/s, wysyłanie - 1.0 Mb/s
- słuchawki USB
- internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód)
Zalecane wymagania techniczne:
- prędkość internetu: pobieranie - 40 Mb/s, wysyłanie 2.0 Mb/s;
- słuchawki USB;
- internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód).
UWAGA: Internet mobilny z firm: Play, Plus, Orange Mobilny nie jest akceptowany.
Oferujemy:
- umowa o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy (7 godz.);
- 1-3 miesięcy – okres próbny, docelowo czas nieokreślony;
- wsparcie koordynatora projektu;
- pracę w miłej atmosferze.
CV i orzeczenie prosimy przesłać na adres mailowy rekrutacja@efektum.pl lub poprzez formularz kontaktowy http://efektum.pl/rekrutacja
Prosimy o dodanie aktualnej formułki klauzuli na dole w CV, ponieważ jego brak skutkuje rezygnacją z procesu rekrutacyjnego:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.
- odbieranie telefonu od klienta (system sam łączy telefony – po każdej zakończonej rozmowie jest 20 s przerwy i kolejne połączenie przychodzące);
- informowanie klienta zgodnie z ogólnym schematem rozmowy o zgłoszeniu, że np. zgłoszenie szkody może nastąpić poprzez formularz na stronie internetowej; umiejętne przedstawienie argumentów korzyści z takiego odesłania do formularza lub wyboru warsztatu z naszej sieci warsztatów naprawczych;
- przełączanie klienta na inną linię;
- identyfikacja klienta po numerze PESEL, numerze szkody;
- umiejętność wykorzystania narzędzia – zaawansowany Excel – do wyszukania numeru szkody po zmiennej podanej przez klienta, np. po numerze PESEL, wyszukanie najbliższego warsztatu naprawczego i wysłanie klientowi linka z nazwą;
- zapisanie informacji podanych przez klienta w e-mailu, tabelce lub systemie;
- szybkie czytanie e-maili i ich rozdział zgodnie z instrukcją - np. maile z prośbą o zarejestrowanie szkody, maile z pytaniem o status szkody – i przesyłanie ich na inną skrzynkę, oznaczanie;
- wypełnianie formularza zgłoszenia szkody z danych dostępnych w e-mailu lub z innych zapisanych danych;
- wypełnianie z klientem formularza zgłoszenia szkody – pomoc klientowi w jego wypełnieniu, słuchanie tego, co mówi klient i wpisywaniu danych za klienta;
- proste czynności likwidacyjne, wysyłka pism, czasami indeksacja dokumentów;
- zmienna praca - czyli czasami pisanie, czasami odbieranie telefonów, itp.
Profil pracownika – wymagania:
- mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center;
- umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem, czasami improwizacja – nie zawsze istnieje skrypt rozmowy;
- podzielność uwagi - słuchanie i wypełnianie formularza szkody;
- praca w godz. 7:00-17:00, możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7-10, wg. decyzji koordynatora ze strony klienta, zakończenie nie później niż o godz. 17:00;
- odporność na stres – niekiedy pojawiają się roszczeniowi klienci, trzeba umieć radzić sobie z takim rozmówcą.
- bardzo dobra znajomość programów Microsoft Excel, Word;
- wykształcenie minimalne: średnie;
- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym).
- komputer osobisty z zainstalowanym programem SKYPE
PRACA NA SPRZĘCIE POWIERZONYM PRZEZ KLIENTA.
Minimalne wymagania techniczne:
- prędkość internetu: pobieranie – 20 Mb/s, wysyłanie - 1.0 Mb/s
- słuchawki USB
- internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód)
Zalecane wymagania techniczne:
- prędkość internetu: pobieranie - 40 Mb/s, wysyłanie 2.0 Mb/s;
- słuchawki USB;
- internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód).
UWAGA: Internet mobilny z firm: Play, Plus, Orange Mobilny nie jest akceptowany.
Oferujemy:
- umowa o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy (7 godz.);
- 1-3 miesięcy – okres próbny, docelowo czas nieokreślony;
- wsparcie koordynatora projektu;
- pracę w miłej atmosferze.
CV i orzeczenie prosimy przesłać na adres mailowy rekrutacja@efektum.pl lub poprzez formularz kontaktowy http://efektum.pl/rekrutacja
Prosimy o dodanie aktualnej formułki klauzuli na dole w CV, ponieważ jego brak skutkuje rezygnacją z procesu rekrutacyjnego:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.
Województwo:: | cały kraj |
Firma: | EFEKTUM Wojciech Nadejczyk S.K.A. |
Powiat: | cały kraj |
Miasto: | Warszawa |
Kod pocztowy: | 01-493 |
Ulica: | Wrocławska |
Telefon: | Odkryj numer |
Strona www: | www.efektum.pl |
dodano: | 2021.08.17 |
ważne do: | 2021.12.15 |
wyświetleń: | 538 |
Polecaj nas