A- A A+
A A A A

Ogłoszenie

Referent ds. Sprawozdawczości Skonsolido…

Nr ogłoszenia: 5212

Cena: 1 234,00 PLN do negocjacji

Wyślij wiadomość:: zostanie ona dostarczona pod adres e-mail ogłoszeniodawcy.

Captcha

Szczegóły oferty:

JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.
Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.
 
#AKTYWUJPRACĘ
ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ
 
Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, przygotowującym do podjęcia pracy na stanowisku:
 
Referent ds. Sprawozdawczości Skonsolidowanej
Miejsce pracy: Poznań, ul. Górecka 1
 
W ramach projektu zapewnimy Ci:
  • wsparcie job craftera, który przeprowadzi Cię przez cały okres uczestnictwa w projekcie,
  • konsultacje z doradcą zawodowym, który pomoże Ci stworzyć skuteczne dokumenty aplikacyjne i z którym przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej,
  • wsparcie psychologa, który zadba o odpowiedni poziom Twojej motywacji i pomoże Ci zapanować nad stresem,
  • konsultacje z prawnikiem, który pomoże Ci zinterpretować zawiłe przepisy prawa i przygotować odpowiednie pisma,
  • kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe.
 
W ramach współpracy otrzymasz:
  • racjonalne usprawnienia (min. specjalistyczne oprogramowanie komputerowe, dostosowanie miejsca pracy itp.),
  • dodatki motywacyjne do kwoty 600,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy),
  • stabilne zatrudnienie,
  • umowę o pracę,
  • stabilne wynagrodzenie,
  • atrakcyjny system premiowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych,
  • kartę Multisport.
 
Twoja praca będzie polegała na:
  • uzgadnianiu wzajemnych obrotów i sald pomiędzy spółkami grupy,
  • wpisywanie sprawozdań do sytemu SAP-BPC.
 
Szukamy właśnie Ciebie jeśli masz:
  • posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach projektu aktywizacji zawodowej),
  • znajomość obsługi komputera w zakresie Pakietu MS Office,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • znajomość zagadnień finansowo-księgowych w tym MSSF,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość systemu SAP,
  • jesteś dokładny,
  • jesteś komunikatywny,
  • inne: obowiązkowość, sumienność, dyspozycyjność.
 

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.
Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką.
Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!
 
Masz pytania? Zadzwoń: 789 204 181
 
Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
 
Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.
Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Województwo:: wielkopolskie
Firma: Fundacja Aktywizacja
 
Powiat: m. Poznań
Miasto: Poznań
Telefon: Odkryj numer
 
dodano: 2021.03.01
ważne do: 2021.06.29
wyświetleń: 365
Polecaj nas

Najnowsze ogłoszenia