Referent ds. Sprawozdawczości Skonsolido…
Nr ogłoszenia: 5212Cena: 1 234,00 PLN do negocjacji
Szczegóły oferty:
JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.
Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.
#AKTYWUJPRACĘ
ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ
Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, przygotowującym do podjęcia pracy na stanowisku:
Referent ds. Sprawozdawczości Skonsolidowanej
Miejsce pracy: Poznań, ul. Górecka 1
W ramach projektu zapewnimy Ci:
W ramach współpracy otrzymasz:
Twoja praca będzie polegała na:
Szukamy właśnie Ciebie jeśli masz:
Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.
Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką.
Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!
Masz pytania? Zadzwoń: 789 204 181
Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.
Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.
#AKTYWUJPRACĘ
ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ
Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, przygotowującym do podjęcia pracy na stanowisku:
Referent ds. Sprawozdawczości Skonsolidowanej
Miejsce pracy: Poznań, ul. Górecka 1
W ramach projektu zapewnimy Ci:
- wsparcie job craftera, który przeprowadzi Cię przez cały okres uczestnictwa w projekcie,
- konsultacje z doradcą zawodowym, który pomoże Ci stworzyć skuteczne dokumenty aplikacyjne i z którym przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej,
- wsparcie psychologa, który zadba o odpowiedni poziom Twojej motywacji i pomoże Ci zapanować nad stresem,
- konsultacje z prawnikiem, który pomoże Ci zinterpretować zawiłe przepisy prawa i przygotować odpowiednie pisma,
- kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe.
W ramach współpracy otrzymasz:
- racjonalne usprawnienia (min. specjalistyczne oprogramowanie komputerowe, dostosowanie miejsca pracy itp.),
- dodatki motywacyjne do kwoty 600,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy),
- stabilne zatrudnienie,
- umowę o pracę,
- stabilne wynagrodzenie,
- atrakcyjny system premiowy,
- dofinansowanie do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych,
- kartę Multisport.
Twoja praca będzie polegała na:
- uzgadnianiu wzajemnych obrotów i sald pomiędzy spółkami grupy,
- wpisywanie sprawozdań do sytemu SAP-BPC.
Szukamy właśnie Ciebie jeśli masz:
- posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach projektu aktywizacji zawodowej),
- znajomość obsługi komputera w zakresie Pakietu MS Office,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- znajomość zagadnień finansowo-księgowych w tym MSSF,
- dodatkowym atutem będzie znajomość systemu SAP,
- jesteś dokładny,
- jesteś komunikatywny,
- inne: obowiązkowość, sumienność, dyspozycyjność.
Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.
Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką.
Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!
Masz pytania? Zadzwoń: 789 204 181
Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.
Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Województwo:: | wielkopolskie |
Firma: | Fundacja Aktywizacja |
Powiat: | m. Poznań |
Miasto: | Poznań |
Telefon: | Odkryj numer |
dodano: | 2021.03.01 |
ważne do: | 2021.06.29 |
wyświetleń: | 365 |
Polecaj nas