pisać maile nie zaszkodzi, ale oni cię pewnie i tak oleją... Mają czas na rozpatrzenie reklamacji, taka prawda..ale jak im nie zaplacisz to od razu konsekwencje...wrr!
Użytkownik ameliaa edytował ten post 19 marzec 2013 - 13:48
Napisano 19 marzec 2013 - 13:48
pisać maile nie zaszkodzi, ale oni cię pewnie i tak oleją... Mają czas na rozpatrzenie reklamacji, taka prawda..ale jak im nie zaplacisz to od razu konsekwencje...wrr!
Użytkownik ameliaa edytował ten post 19 marzec 2013 - 13:48
Napisano 19 marzec 2013 - 15:13
Hm, w takich sprawach jak rozpatrzenie reklamacji to operatorzy chyba nigdy się nie śpieszą.
Jeżeli masz wszelkie papiery, dokumenty związane z całym tym zamieszaniem, a masz, i czujesz, że nie ma tu żadnej Twojej winy, a pewnie nie ma, to ja bym czekał, aż minie te 30 dni i po tym terminie żądał anulowania niesłusznie wystawionych rachunków, o ile dalej będa takie wystawiać. Daj im na to 2 tygodnie. Jeśli tego nie zrobią to wyślij do nich przedsądowe wezwanie do aunulowania rachunku i zaprzestania bezpodstawnego nękania nimi.
Trzymaj wszelką dokumentację, bo kto wie, czy po pół roku nie ockną się i np. nie przekażą sprawę nie zapłaconych rachunków do windykacji. No chyba, że będziesz miała na piśmie, że uznają Twoje racje i że ogólnie jest już po sprawie - ale i tak trzymaj to wszystko przez jakiś czas. Bo te giganty i molochy myślą sobie, że mogą robić z szarym człowieczkiem co im się żywnie podoba.
... największym wrogiem wolnego człowieka jest system ...
Napisano 19 marzec 2013 - 18:41
Ameliaa - ja nie płacę za tamten telefon i nie zamierzam płacić. Wg przepisów sieci Plus, nie muszę płacić do czasu rozpatrzenia reklamacji - po rozpatrzeniu też nie mam zamiaru płacić, bo racja jest po mojej stronie. - W razie czego będę się odwoływać.
Trybiku - mam wszystkie dokumenty i będę je trzymać nawet i 5 lat Na razie nie nękają mnie ani telefonami z upomnieniem, ani listami, więc może reklamacja jest w trakcie rozpatrywania. Jednak wkurza mnie, że na moim koncie online na czerwono widnieje, że mam zaległy rachunek do zapłacenia (nie dostaję faktury papierowej, mam wszystko online) - płacę każdy rachunek przelewem, więc wszystko mogę sprawdzić i udowodnić.
Pomyślałam, że napiszę do nich maila i zapytam, na jakim etapie jest moja reklamacja. - Jeśli nie dostanę odpowiedzi, to poczekam te 30 dni... - a właśnie... 30 dni kalendarzowe, czy robocze?
Napisano 19 marzec 2013 - 20:22
miałam na myśli wszelkie instytucje itd...nie zapłacisz to zwykle cie pod sciana stawiaja...
robocze dni.
Napisano 21 marzec 2013 - 04:25
Nie pisz meila...napisz listem poleconym, z potwierdzeniem odbioru, tak abyś miała informację, że dotarło do nich pismo...bo jak piszesz meila to zawsze mogą się wykręcić, że nie doszło. A tak masz potwierdzenie odbioru
Napisano 21 marzec 2013 - 09:59
Lilith, nie będę wydawać kolejnej kasy, żeby załatwić z nimi sprawę. - Złożyłam już u nich pismo 4 marca, z potwierdzeniem przyjęcia na kopii.
- Wczoraj wysłałam krótkiego maila z zapytaniem - "(...) na jakim etapie jest moja reklamacja, złożona w salonie GSM Plus (tutaj adres), dnia 4 marca 2013 r. (...)". - Dostałam automatyczną odpowiedź zwrotną, że wiadomość została przyjęta, polecono założyć mi specjalny profil w dziale pytań i reklamacji - założyłam - Otrzymałam kolejną wiadomość, że moje zapytanie zostało skierowane do działu obsługi klienta. - Potwierdzenie mam? - Mam
Jest jeszcze pewna ciekawostka - we wtorek opłaciłam przelewem rachunek za używany przeze mnie telefon, z dopiskiem w "tytule przelewu", że jest to opłata za tel. nr (ten aktualny), a oni policzyli to sobie jako wpłatę na zaległy rachunek... i jeszcze SMSem mi podziękowali za wpłatę... - Chyba ich po...gięło
Napisano 21 marzec 2013 - 21:21
Zapowiada się ciekawie...
Napisano 28 lipiec 2013 - 12:32
Długo nie było mnie na forum - dużo pracy - ale mogę już napisać, że sprawa została załatwiona pozytywnie, na początku kwietnia i wszystkie nieprawidłowo naliczone rachunki zostały skorygowane
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych