Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Rozwiązanie umowy nie doszło do centrali GSM - co dalej?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#21 ameliaa

ameliaa

    Mruk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 96 postów

Napisano 19 marzec 2013 - 13:48

pisać maile nie zaszkodzi, ale oni cię pewnie i tak oleją... Mają czas na rozpatrzenie reklamacji, taka prawda..ale jak im nie zaplacisz to od razu konsekwencje...wrr!


Użytkownik ameliaa edytował ten post 19 marzec 2013 - 13:48

  • 0
'Ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam tą mniej uczęszczaną, cała reszta jest wynikiem tego ,że ją wybrałam...'

#22 Trybik

Trybik

    Gawędziarz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 656 postów

Napisano 19 marzec 2013 - 15:13

Hm, w takich sprawach jak rozpatrzenie reklamacji to operatorzy chyba nigdy się nie śpieszą.

Jeżeli masz wszelkie papiery, dokumenty związane z całym tym zamieszaniem, a masz, i czujesz, że nie ma tu żadnej Twojej winy, a pewnie nie ma, to ja bym czekał, aż minie te 30 dni i po tym terminie żądał anulowania niesłusznie wystawionych rachunków, o ile dalej będa takie wystawiać. Daj im na to 2 tygodnie. Jeśli tego nie zrobią to wyślij do nich przedsądowe wezwanie do aunulowania rachunku i zaprzestania bezpodstawnego nękania nimi.

Trzymaj wszelką dokumentację, bo kto wie, czy po pół roku nie ockną się i np. nie przekażą sprawę nie zapłaconych rachunków do windykacji. No chyba, że będziesz miała na piśmie, że uznają Twoje racje i że ogólnie jest już po sprawie - ale i tak trzymaj to wszystko przez jakiś czas. Bo te giganty i molochy myślą sobie, że mogą robić z szarym człowieczkiem co im się żywnie podoba.


  • 2

... największym wrogiem wolnego człowieka jest system ...


#23 Kicia

Kicia

    Narrator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2065 postów
  • Skąd:Warszawa-Targówek

Napisano 19 marzec 2013 - 18:41

Ameliaa - ja nie płacę za tamten telefon i nie zamierzam płacić. Wg przepisów sieci Plus, nie muszę płacić do czasu rozpatrzenia reklamacji - po rozpatrzeniu też nie mam zamiaru płacić, bo racja jest po mojej stronie. - W razie czego będę się odwoływać.

 

Trybiku - mam wszystkie dokumenty i będę je trzymać nawet i 5 lat :D Na razie nie nękają mnie ani telefonami z upomnieniem, ani listami, więc może reklamacja jest w trakcie rozpatrywania. Jednak wkurza mnie, że na moim koncie online na czerwono widnieje, że mam zaległy rachunek do zapłacenia (nie dostaję faktury papierowej, mam wszystko online) - płacę każdy rachunek przelewem, więc wszystko mogę sprawdzić i udowodnić.

 

Pomyślałam, że napiszę do nich maila i zapytam, na jakim etapie jest moja reklamacja. - Jeśli nie dostanę odpowiedzi, to poczekam te 30 dni... - a właśnie... 30 dni kalendarzowe, czy robocze?


  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła.
Victor Hugo

#24 ameliaa

ameliaa

    Mruk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 96 postów

Napisano 19 marzec 2013 - 20:22

miałam na myśli wszelkie instytucje itd...nie zapłacisz to zwykle cie pod sciana stawiaja...

robocze dni.


  • 0
'Ujrzałam kiedyś o świcie dwie drogi, wybrałam tą mniej uczęszczaną, cała reszta jest wynikiem tego ,że ją wybrałam...'

#25 Lilith

Lilith

    Sufler

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 423 postów

Napisano 21 marzec 2013 - 04:25

Nie pisz meila...napisz listem poleconym, z potwierdzeniem odbioru, tak abyś miała informację, że dotarło do nich pismo...bo jak piszesz meila to zawsze mogą się wykręcić, że nie doszło. A tak masz potwierdzenie odbioru


  • 0

#26 Kicia

Kicia

    Narrator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2065 postów
  • Skąd:Warszawa-Targówek

Napisano 21 marzec 2013 - 09:59

Lilith, nie będę wydawać kolejnej kasy, żeby załatwić z nimi sprawę. - Złożyłam już u nich pismo 4 marca, z potwierdzeniem przyjęcia na kopii.

- Wczoraj wysłałam krótkiego maila z zapytaniem - "(...) na jakim etapie jest moja reklamacja, złożona w salonie GSM Plus (tutaj adres), dnia 4 marca 2013 r. (...)". - Dostałam automatyczną odpowiedź zwrotną, że wiadomość została przyjęta, polecono założyć mi specjalny profil w dziale pytań i reklamacji - założyłam  - Otrzymałam kolejną wiadomość, że moje zapytanie zostało skierowane do działu obsługi klienta. - Potwierdzenie mam? - Mam :)

Jest jeszcze pewna ciekawostka - we wtorek opłaciłam przelewem rachunek za używany przeze mnie telefon, z dopiskiem w "tytule przelewu", że jest to opłata za tel. nr (ten aktualny), a oni policzyli to sobie jako wpłatę na zaległy rachunek...  :@  i jeszcze SMSem mi podziękowali za wpłatę... - Chyba ich po...gięło  :gaah:


  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła.
Victor Hugo

#27 Gość_kuba_*

Gość_kuba_*
  • Gość

Napisano 21 marzec 2013 - 21:21

Zapowiada się ciekawie... :facepalm:


  • 0

#28 Kicia

Kicia

    Narrator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2065 postów
  • Skąd:Warszawa-Targówek

Napisano 28 lipiec 2013 - 12:32

Długo nie było mnie na forum - dużo pracy - ale mogę już napisać, że sprawa została załatwiona pozytywnie, na początku kwietnia i wszystkie nieprawidłowo naliczone rachunki zostały skorygowane :)


  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła.
Victor Hugo


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych