Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

PRACA MAGISTERSKA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 nawrotowa

nawrotowa

    Milczek

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 24 postów

Napisano 28 kwiecień 2006 - 16:15

Hejka wszystkim ! Jestem Iza. Jestem osobą niepełnosprawną. Studiuję pedagogikę. Piszę pracę magisterską na temat : "Wspomaganie płciowości osób z niepełnosprawnością fizyczną w percepcji społecznej". Mam pytanko do Was, czy zgodzilibyście się wziąć udział w moich badaniach. To nie jest nic strasznego, po prostu przeczytacie 2 artykuły i pisemnie wypowiecie się na ich temat, oczywiście anonimowo. Decyzja należy do Was. Chętni pisać na emaila - izakaw@wp.pl
Wasza obszerna wypowiedz umożliwi mi zebranie dokładniejszego materiału badawczego i ukończenie studiów. Myślę że podjęty przeze mnie temat jest dla osób niepełnosprawnych niezwykle ważny. Uważam iż temat płciowości osób niepełnosprawnych w naszym kraju wciąż jest tematem tabu który należy przełamywać
Z góry dzięki :)

Iza
  • 0

#2 gnot

gnot

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 18 maj 2006 - 12:56

Witam, jeśli można, to podłączę się do tematu. Ja również kończę właśnie pedagogikę i poszukuję osób, które pomogłyby mi w pisaniu pracy magisterskiej poprzez wypełnienie ankiet na temat seksualności osób niepełnosprawnych intelektualnie. Chodzi mi głównie o rodziców i osoby pracujące z takimi ludźmi. Tych, którzy mogliby mi ppomóc proszę o maila na adres gnot@tlen.pl Z góry dziękuje i pozdrawiam Magda Kozłowska
  • 0

#3 małgosia

małgosia

    Mruk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 133 postów

Napisano 18 maj 2006 - 18:18

wypełnienie ankiet na temat seksualności osób niepełnosprawnych intelektualnie. Chodzi mi głównie o rodziców i osoby pracujące z takimi ludźmi

Dobrze napisane nie to zebym sie czepiala ale chodzi ci o seksualnosc samych On czy o zycie seksualne ich rodzicow :?: :lol: i ich terapeutow :?:
Niezla praca z tego wyjdzie
  • 0