Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Ankieta - prosze o pomoc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 studentka

studentka

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 31 marzec 2006 - 10:47

Witam serdecznie wszystkich zaiteresowanych. Mam na imię Aśka i jestem studentką ostatniego roku fizjoterapii(Rzeszów). Obecnie jestem w trakcie pisania mojej pracy magisterskiej, której temat brzmi: "Ocena jakości życia osób po urazowym uszkodzeniu kręgosłupa i rdzenia kręgowego".W zwiazku z tym miałabym do Was przeogromną prośbę, abyście zechcieli pomóc mi w napisaniu tej pracy. Niezbędną rzeczą i narzędziem badawczym jest oczywiście ankieta. Wiem i rozumię, że macie lepsze i ciekawsz rzeczy do robienia niż wypełnianie kolejnej ankiety. Czytałam różne opinie na forum i wiem, że czesto są one nieprzychylne. Starałam się więc uniknąć zbierania informacji tą drogą. Byłam na treningach ruggby, koszykówki oraz na warsztatach osób po urazie rdzenia. Staram sie też o wyjazd na obóz AR. Jednak wiem że w ten sposób nie zdołam zebrać wystarczajacej ilości ankiet, więc zwracam sie do Was abyscie zechcieli mi pomóc w tym. Będę Wam naprawde ogromnie wdzieczna, jeśli popatrzycie przychylnym okiem na moją prośbę. Moja ankieta znajduje się na stronie http://ankieta.urk.w...pl/ankieta.html .Z góry bardzo dziekuję.
  • 0

#2 Daga

Daga

    Gawędziarz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 837 postów

Napisano 31 marzec 2006 - 11:50

Bardzo chętnie pomagam w podobnych ankietach, zwłaszcza że Twoja jest dobrze przygotowana. Mam tylko pytanie: co wtedy, jeśli uszkodzenie jest w kilku miejscach?
W pyt. nr 2 istnieje możliwość zaznaczenia tylko jednej odpowiedzi...

Pyt. 27. brak odpowiedzi - nie wolno pracować, ale trzeba ;-)
Pyt. 28. brak odpowiedzi: w domu ;-)
Pyt. 29. brak odpowiedzi: na umowę-zlecenie, umowę o dzieło itd.
Pyt. 34. Chodzi o trudności ankietowanego czy przecięną ON?