Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Co się stało?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ewita

ewita

    Gawędziarz

  • R.I.P.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1156 postów

Napisano 02 styczeń 2006 - 21:28

Co się stało? Stwierdziłam dzisiaj, że kilka działów nie ma swojego moderatora - opiekuna :cry: Zmartwiłam się :cry:
  • 0
Myślę, więc jestem... (Kartezjusz)

#2 Minutka

Minutka

    Narrator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2156 postów

Napisano 02 styczeń 2006 - 21:52

Ciekawe od czego to zależy? Kto nim może zostać? Każdy? Chyba raczej nie, bo pytałam o to kilka razy (byłam chętna) to nikt z iponu nie odpisał do mnie na ten temat. :(
  • 0

#3 ewita

ewita

    Gawędziarz

  • R.I.P.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1156 postów

Napisano 03 styczeń 2006 - 00:45

Nie znam się na tym, Minutko, ale tak sobie myślę, że decyduje ten, kto rządzi :lol: ... Nie znamy przecież kryteriów doboru moderatorów. Gdybym to ja miała wybierać, myślę, że musiałabym mieć do kogoś pełne zaufanie, żeby mu powierzyć opiekę nad działem. Ale to tylko spekulacje :lol:
  • 0
Myślę, więc jestem... (Kartezjusz)

#4 admin

admin

    Podpowiadacz

  • Administrator
  • 168 postów

Napisano 03 styczeń 2006 - 01:18

Jest dokladnie tak jak piszecie , każdy nim może zostać do kogo mamy zaufanie :lol: i poznalismy go nie tylko wirtualnie ale i w realu

Zapraszam na jakiś zlocik (ble)
  • 0
Roma locuta, causa finita.

#5 ewita

ewita

    Gawędziarz

  • R.I.P.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1156 postów

Napisano 03 styczeń 2006 - 08:01

Byle do wiosny! Oczywiście mówię o jakimś zlocie Administratorze Kochany :lol: :!:
A szykuję się na Grotniki na przykład, alibo jakieś spotkanko w Łodzi głównie dlatego, że jest już całkiem spora grupka Iponków, których chętnie poznam ;)
A przy okazji Wy poznacie mnie :lol: - i to nie ma nic wspólnego z moją troską o opiekę nad działami forum :D :-P :D
  • 0
Myślę, więc jestem... (Kartezjusz)