Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

prozba, pilne!!!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Basia23

Basia23

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 09 luty 2005 - 12:46

Jestem studentka 5 roku pedagogiki. Pisze prace na temat "dzieciecego porazenia mozgowego" (sama rownierz mam DPM) , mam ogromna prozbe do ludzi, ktorzy cierpia na ta sama chorobe, co ja a zechcieliby mi pomoc w badaniach do mojej pracy magisterskiej i zechcieliby wypelnic moja ankiete. Ankieta jest anonomowa, tak ze oprocz mnie nikt nie bedzie jej czytal.
Jesli ktos zechcialby mi pomoc, bardzo prosze o napisanie do mnie meila, wtedy ja wysle ankiete na dany adres meilowy i o wypelnienie tejrze ankiety na komputerze i odeslanie jej na moj adres e-mail:
barbara-paluch@wp.pl

Bede bardzo wdzieczna za pomoc...
  • 0

#2 małgosia

małgosia

    Mruk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 133 postów

Napisano 09 luty 2005 - 12:56

Basia napisała " cierpią na tą samą chorobe co ja...." Zawsze mnie to mierzi. Hasło Cierpi na porażenie mózgowe. :evil: Jak patrzę na moją Olę to ona nie cierpi, wręcz przeciwnie ma wszystko kochające rodzeństwo, realizuje obowiązek szkolny, ma spełnione wszystkie swoje zachcianki, nie jest świadoma otaczającego jej zewnt. świata, nie przejmuje się że brak kasy, że wózek ukradli, że rachunki nie opłacone. Ma jedzenie na czas, jest w pełni akceptowana, nie jest ograniczona jej wolność jednym słowem ma cały świat dostosowany do siebie. Jest usmiechniętym szczęśliwym dzieckiem :lol: :lol: :lol: . I kto tu bardziej ciepri Ola z m.p.dz czy jej starsza siostra która jest świadoma zewnt świata i musi się z nim borykać :?: ;)
  • 0
kiedy Bóg zamyka drzwi to otwiera okna

#3 Basia23

Basia23

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 09 luty 2005 - 13:33

Masz racje Malgosiu. Powinnam to inaczej ujac, np. 'ktorzy maja DPM'.
Jesli Kogos urazilam, to przepraszam...
  • 0

#4 Rafalek

Rafalek

    Gawędziarz