Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

lekki stopień niepełnosprawności


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Łukasz123

Łukasz123

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 20 listopad 2004 - 10:30

Witam
Posiadam lekki stopień niepełnosprawności czy coś wogule przysługuje posiadającym ten stopień, przeszukałem ogrom zbiorów i nic, piszą tylko o umiarkowanym i znacznym stopniu. Kiedyś starałem się o rentę i oczywiście nieotrzymałem jej.
Więc po co wogóle jest ten stopień skoro posiadaczom nic nie przysługuje?
Jestem studentem inżynieri komputerowej, czy moge starać się o dofinansowanie do zakupu komputera? (nie jestem na utrzymaniu rodziców i posiadam tylko 9 miesięcy stażu pracy)
Mam jeszcze pytanko co mogę zrobić jeśli mój stan zdrowia uległ
pogorszeniu. Nie chce mi się walczyć z biurokracją i na koniec otrzymać odmowe przyznania stopnia umiarkowanego przez lekarza orzecznika. Czy można gdzieś się dowiedzieć odrazu czy mam jakąś szanse aby utrzymać owy stopień?

Błagam pomórzcie !!!!!!
  • 0

#2 andrzej1

andrzej1

    Sufler

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 373 postów
  • Skąd:Warszawa

Napisano 20 listopad 2004 - 18:44

w podobnej sytuacji jestem jak ty tylko jestem z wykształcenia po zawodówce, mam tylko kursy ukończone, także nie przejmuj się tym jestem w podobnej sytuacji, jeszcze o tyle gorszej że z robotą ciężko, jestem spychany z pracą, bo nikmu się nie opłaca 3 grupy zatrudniać, a o rentę ty się nie staraj bo ci nie dadzą, wiesz że weryfikacja rent istnieje, chyba czytasz gazety, internet-wiadomości, to chyba coś kumasz, bo ja czytam i nie staram sie o zmianę grupy, muszę się cieszyć tym co mam, no, niestety takie czasy nadeszły, nie litują się nad 1 grupą, zabierają i tyle i to jeszcze jakim, to skandal co z nami ZUS robi, także nie wysilaj się, bo zbędny jest twój trud, sam już laskę położyłem, ale trzeba się nacieszyć tym co się ma, bo może być gorzej
  • 0

#3 Baba

Baba

    Sufler