Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Ankieta "Aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gosiawaw25

Gosiawaw25

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 27 grudzień 2015 - 19:01

Witam,

 

jestem studentką II stopnia na kierunku Pedagogika. Piszę pracę magisterską dotyczącą aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych.

 

Zwracam się z prośbą do osób niepełnosprawnych o wypełnienie niniejszej ankiety, do której link umieszczam poniżej.

http://www.ankietka....osprawnych.html

 

Jedyną wytyczną jest wiek - min. 18 lat. Rodzaj i stopień niepełnosprawności jest obojętny.

 

Ankieta jest anonimowa.

 

Z góry dziękuję za pomoc.


  • 0

#2 __ANIOLEK__

__ANIOLEK__

    Orator

  • Super Moderator
  • 6295 postów
  • Skąd:home

Napisano 28 grudzień 2015 - 13:34

Ankieta wypełniona, ale mam kilka uwag do sformułowanych pytań w ankiecie. Pierwsze z nich:

 

1. Czas powstania niepełnosprawności:
  •  nabyta wyniku wypadku;
  •  nabyta w wyniku choroby;
  •  wrodzona.

 

Żadna z tych możliwości wyboru nie jest zgodna z prawdą, gdyż nabyta od urodzenia w wyniku błędu lekarskiego. Brakuje odpowiedzi d - czyli inna, jaka .....?! - możliwość swobodnego wpisania odpowiedzi. Z braku innej możliwości wybrałam odpowiedź drugą - choć nie pasuje mi ona do samego końca. Następne pytanie to:

 

2. Rodzaj Pana/i aktywności zawodowej:

  • zatrudniony;
  • bezrobotny, ale poszukujący aktywnie pracy;
  • bezrobotny, nie szukający zatrudnienia.

Brak odpowiedzi w stylu "poszukująca pracy", co jest zgodne z prawdą na ten moment. Nie jestem osobą bezrobotną, nigdy takiego statusu nie miałam. W tym przypadku ostatecznie również wybrałam odpowiedź drugą.

 

Powodzenia życzę i pozdrawiam, M.

 

 


  • 2

"Stań twarzą zwróconą do słońca, a cień pozostanie za tobą". /Teresa Lipowska/

 

"Śmiech jest masażem dla brzucha! Uśmiech jest masażem dla serca!".

 

 


#3 the

the

    Podpowiadacz