Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Bardzo, bardzo proszę o pomoc...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 aneczka9140

aneczka9140

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 31 październik 2013 - 00:24

Cześć,

Mam na imię Anka. Studiuję psychologię, jestem na IV roku. Chciałabym przeprowadzić wywiad z osobą niepełnosprawną fizycznie. Wywiad ten jest mi potrzebny do napisania diagnozy w ramach pracy zaliczeniowej jednego z przedmiotów.

 

Zwracam się do Państwa, gdyż osobiście nie znam osoby niepełnosprawnej, z którą mogłabym przeprowadzić ten wywiad.

 

Wywiad ten może być anonimowy, będzie on przeprowadzony tylko i wyłącznie na potrzeby napisania pracy zaliczeniowej, uzyskane informacje nie będą rozpowszechniane.

 

W wywiadzie chciałabym zadać pytania dotyczące choroby i jej przebiegu (ogólne informacje) oraz pytania dotyczące codziennego życia, radzenia sobie z chorobą, stosunku innych osób do osoby niepełnosprawnej, stosunek rodziny i pomoc takiej osobie, plany na przyszłośc, reacje z innymi, wartości, przekonania  itp.

 

Jeśli znajdzie się ktoś, kto zechciałby mi pomóc, bardzo prosze o wysłanie mejla na adres

e-mail -  aneczka9140@wp.pl

 

Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuję.

Anka


  • 0

#2 __ANIOLEK__

__ANIOLEK__

    Orator

  • Super Moderator
  • 6295 postów
  • Skąd:home

Napisano 31 październik 2013 - 10:27

W takim razie postaram się pomóc i spróbuje się odezwać po tym weekendzie. Z pozdrowieniami, M.


  • 0

"Stań twarzą zwróconą do słońca, a cień pozostanie za tobą". /Teresa Lipowska/

 

"Śmiech jest masażem dla brzucha! Uśmiech jest masażem dla serca!".

 

 


#3 sucherro

sucherro

    Mistrz Ciętej Riposty

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 677 postów
  • Skąd:Nibylandia

Napisano 31 październik 2013 - 11:29

Hej :)
Ja też chętnie pomogę. Jak coś zostawiam mój numer GG 5682158
Pozdrawiam


  • 0