Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Szkoła lub praca tylko jaka ??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Iwon

Iwon

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 9 postów

Napisano 05 listopad 2012 - 12:25

Witam mam 20 lat i nie wiem co dalej w życiu robić może ktoś mi coś doradzi.
Wiec jestem po technikum mechanicznym bez Matury i zawodu(4lata w plecy bo NIK mi nie chciał doradzić co dalej )
Teraz poszedłem do policealnej szkoły z dysfunkcjami wzroku szkoła fajna ale za dużo materiału i nie radze sobie w niej bo za dużo trzeba na pamięć uczyć się a ja z pamięcią nie zbyt dobrze radze sobie poszedłem na masażystę. W grudniu będę rezygnował bo semestr się będzie zbliżał a z przedmiotów tych które są najważniejsze nie radze sobie.(Anatomia i Masaż)
Jestem jedno oczny od 1993 nie udana operacja zaćmy teraz pojawiły się dalsze choroby arytmia mała serca nadcisninie. Zdrowe oko jest sprawne ale np. od 6 do 11 max widzi dobrze a potem ostrości nie może złapać i jasne światło razi i w nocy chodzę po omacku bo w ciemnych pomieszczeniach nie widzie za dobrze. Z tego co wiem zdrowe oko trzyma się na nerwie jak go uszkodzę albo pęknie to nie będę widział. Proszę was Forumowiczów o rade gdzie mogę szukać pomocy z praca lub dalszą edukacja albo na jakich stanowiskach mogę pracować z takimi dysfunkcjami.A i mam tylko lekki stopień na stale od września tego roku

Z góry dziękuje za pomoc.
  • 0

#2 RudaMisia

RudaMisia

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 216 postów

Napisano 05 listopad 2012 - 14:34

Skontaktuj sie z doradcą zawodowym. On porozmawia z Tobą, zrobi testy predyspozycji zawodowych,oceni możliwości fizyczne i psychiczne.Doradca zawodowy powinien byc w urzędzie pracy.
  • 0

#3 Iwon

Iwon

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 9 postów

Napisano 05 listopad 2012 - 22:00

w szkole jest i szukamy cos ale ciezko bedzie..:(
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0