Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Kształcenie osób dorosłych niepełnosprawnych.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Mariusz46

Mariusz46

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 20 październik 2011 - 17:23

Witam, jestem studentem pedagogiki specjalnej 5 roku, potrzebuje od was informacji na temat ,, Kształcenie osób dorosłych niepełnosprawnych'' za informację na ten temat bardzo dziękuje, pozdrawiam :-)
  • 0

#2 kiki29

kiki29

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 07 czerwiec 2012 - 22:33

Myśłe że zawodów szkołach dla osób z mniejszą Niepełnosprawność intelektualną nie ma takich aby mogły znaleść taką prace na rynku aby mogły się utrzymać ale i była by to forma terapi takie osoby nie mają wogóle strartu do życia i są odstawiane na boczny tor .Według Mnie lekwidacja zakładów chronionych nie powinno się lekwidować .Bo w takch zakładach ludzie chore powinni pracować i przystosowywać do warunków normalnego otoczenia ze zdrowymi i uczyć ich jak normalnie postępować w miare przyzwojicie takich którzy nadają się i nie robią innym krzywdy.!!!!