Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Czy ktoś z Was używa polskiego IRC-a :-))) ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anna

Anna

    Mruk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 63 postów

Napisano 10 listopad 2003 - 13:12

Cześć! Informatyk ze mnie żaden :-(((. Zawsze to podkreślam, ale taka niestety jest prawda...
Liczę więc na Waszą pomoc ;-))).
Jestem baaardzo początkującym IRC-owcem /a właściwie ściślej mówiąc, chcę sie nim dopiero stać :-)/. Program ten instalował mi już jakiś czas temu kolega, który w danych rejestracyjnych wpisał mój nick, którego już dawno nie używam i który chcialabym zmienić.
Problem w tym, że nie wiem jak...!
Zawsze wyswietla mi się ten stary, wspólnie zresztą z adresem e-mail, który także jest już nieaktualny. I właśnie pod takim wciąż jeszcze sie niestety łączę.
Czy można te dane jakoś zmienić?
Chciałabym występować na kanale już w nowym wcieleniu ;-))). Pomóżcie proszę
;-))) Pozdrowionka, pa!
  • 0

#2 marioosh

marioosh

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 11 listopad 2003 - 10:35

Hej :-)

Zakładając, że używasz najpopularniejszego programu (Mirc32) zmianę robi się w następujący sposób:

1. Uruchamiasz program
2. Jeżeli masz ustawione automatyczne łączenie się z serwerem to się rozłączasz (pierwsza ikonka od lewej to ma być jedna żółta błyskawica a nie dwie)
3. Z menu wybierasz opcję File / Options i tam znajdziesz pola które chcesz zmienić :-)
  • 0
Może mądrze, może głupio, ale i tak napiszę :)

#3 marioosh

marioosh

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 11 postów

Napisano 11 listopad 2003 - 10:39

W punkcie 1 chodziło o uruchomienie programu, widocznie detektor brzydkich wyrazów zmienił słowo u r u c h a m i a s z na piiiii :)
  • 0
Może mądrze, może głupio, ale i tak napiszę :)

#4 _Ayla_

_Ayla_

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 277 postów

Napisano 23 listopad 2003 - 19:30

Frida