Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Przydał by się nowy dział


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maskotus

Maskotus

    Sufler

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 562 postów

Napisano 28 sierpień 2011 - 23:21

Co myślicie o tym aby powstał dział o sprzęcie ortopedycznym/rehabilitacyjnym. Widzę, że teraz tematy o wózkach aktywnych lecą do paraplegii, tak jakby tylko tetra i para jeździli na takich wózkach. Akurat chciałem pogadać o wózkach elektrycznych i kompletnie nie wiem gdzie założyć taki wątek. :gaah:
  • 0

#2 kaska_zaborze

kaska_zaborze

    Narrator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1418 postów
  • Skąd:z wnętrza.

Napisano 29 sierpień 2011 - 10:42

Maskot mam takie same myśli ostatnio. Tez chciałam założyć wątek i tez o elektrykach bo z tyłu głowy mam myśl o kupnie a jestem laikiem w temacie wózków elektrycznych. Temat dała bym w tetraplegii tylko jak sam zauważyłeś rdzeń a elektryk to nie to samo. Kiedyś nawet zaczęłam podobny wątek i dałam go w Wolnej Dyskusji nie dotyczył co prawda elektryków ale ogólnie wózka i taki dział również można by poszerzyć o kule,chodziki itp.Pomysł popieram.
  • 0
Wciąż ma się mało lat a już się tyle przeżyło.Powoli dogasa blask tych co już nie wrócą dni.
Piotr Bukartyk.

#3 lord wodzu

lord wodzu

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 169 postów

Napisano 29 sierpień 2011 - 11:06

Sądzę , że to dobry pomysł . Ludzie będą np pisać opinie na temat wózku i gdzie co można kupić itp .
  • 0
A SŁOWO STAŁO SIĘ CZYNEM!

#4 __ANIOLEK__

__ANIOLEK__

    Orator

  • Super Moderator
  • 6295 postów
  • Skąd:home

Napisano 29 sierpień 2011 - 11:25

Jestem kolejną osobą na tak, gdyż byłby wreszcie z tym porządek. Wszystkim użytkownikom przyniosłoby to korzyść w postaci zamieszczania postów o tej tematyce we właściwym dziale. Pozdrawiam.
  • 0

"Stań twarzą zwróconą do słońca, a cień pozostanie za tobą". /Teresa Lipowska/