Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Problem sercowy.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 nutshell

nutshell

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 16 sierpień 2011 - 00:27

Witam wszystkich serdecznie.

Jest to mój pierwszy post na forum. Przychodzę tu z pewnym problemem,a przede wszystkim NADZIEJĄ ,że po części pozwolicie mi go rozwiązać . Czasami kilka słów osoby niezaangażowanej emocjonalnie w dana sytuacje przynosi oczekiwane rezultaty i dlatego uważam ,że warto próbować.
Przejdę do sedna sprawy. Jestem 23 letnim studentem dorabiającym sobie wieczorami w pubie . Trzy miesiące temu jak zwykle wycierałem szklanki rozmyślając o setkach błahych spraw które kłębiły się w mojej głowie. Z zadumy wyrwał mnie czyjś głos , rozejrzałem się ,lecz przy barze były pustki ,dopiero po chwili zobaczyłem dziewczynę na wózku inwalidzkim która usiłuje coś zamówić. Przeprosiłem i wytłumaczyłem ,iż zamyśliłem się. Odpowiedzią był śliczny naturalny uśmiech i słowa : "To dobrze przynajmniej wiesz ,ze masz mózg". Zapytałem ,co chce zamówić . Dziewczę chwilę się zastanawiało. "Może piwo... nie,nie , przecież prowadzę (tu poklepała poręcz swojego wózka) . Poproszę zieloną herbatę. Poszedłem zająć się zamówieniem , a Ona wróciła do stolika przy którym siedziała grupka Jej znajomych. Bardzo cenię osoby które mają dystans do siebie , w wolnych chwilach dyskretnie starałem się obserwować ową damę o czarującym uśmiechu ,którym raz za razem obdarowywała grupkę swych rozmówców.W pewnej chwili nasze spojrzenia spotkały się na dłuższą chwilę . W tym samym momencie zdałem sobie sprawę ,że z uśmiechu na uśmiech i z minuty na minutę moje "dyskretne" podglądanie stało się cholernie widoczne. Jednocześnie zauważyłem ,że Ona jeździ na wózku.... Szlag ! Na pewno pomyślała ,że właśnie dlatego się gapię. Uśmiechnąłem się niezdarnie i wróciłem do nalewania piwa. Myśl ta nie dawała mi spokoju, było mi straszliwie głupio i chciałem za wszelką cenę