Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

samocena osób niepełnosprawnych ruchowo oraz fukcjonowanie w społeczeństwie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 GOSIACZEK87

GOSIACZEK87

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 7 postów

Napisano 22 lipiec 2011 - 00:01

Błagam o pomoc Samoocena i funkcjonowanie w społeczeństwie osób niepełnosprawnych ruchowo . http://www.ankietka.pl/ankieta/67931/inwentarz-samowiedzy-spolecznej-uzytecznej.html prosze o pomoc 
[/quote]
[/quote]

Witam, mam prośbę do państwa o wypełnienie kwestionariuszy. Jestem studentką piątego roku psychologii piszę prace mgr na temat samooceny i funkcjonowaniu w spoleczenstwie osób niepełnosprawnych. Kwestionariusze sa dość długie ale szybo sie je wypełnia :) Próbowałam w wielu ośrodkach, domach opieki, szkołach niestety z każdego miejsca odsyłają mnie do koljnego wiec jedynym rozwiązaniem jest zamieszczenie kwestionariuszy w internecie . Bardzo prosiłabym o pomoc
  • 0

#2 Paulla

Paulla

    Gawędziarz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Skąd:Gniezno

Napisano 22 lipiec 2011 - 10:14

Błagam o pomoc Samoocena i funkcjonowanie w społeczeństwie osób niepełnosprawnych ruchowo .

Błagam o zdrowy rozsądek! Nie powielamy tematów. Aj podobno psycholog to osoba kompetentna aż strach pomyśleć jak niektórzy wykorzystują "kompetencje i umiejętność logicznego myślenia".
  • 0
"Wszystkie niejasne pojęcia muszą upaść nim uczeń może nazwać siebie mistrzem..." Bruce Lee
"Trzeba mieć niemało odwagi, aby się ukazać takim jakim się jest naprawdę." Søren Aabye Kierkegaard

#3 GOSIACZEK87

GOSIACZEK87

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 7 postów

Napisano 22 lipiec 2011 - 13:27