Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Problem z paleniem się szczotek w skuterze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Rafalek

Rafalek

    Gawędziarz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1105 postów

Napisano 29 kwiecień 2011 - 15:19

Zwracam się z prośbą do osób posiadających skuter elektryczny Vermieren (Rehapola) Mercurius (lub inny model) z pytaniem czy mają także nagminny problem z paleniem się szczotek karbonowych w silniku i czy sobie jakoś z tym poradziły.
Jednocześnie po raz kolejny przestrzegam osoby planujące zakup wózka lub skutera o napędzie elektrycznym by z daleka omijały produkty firmy Vermeiren. Ja rozumiem, że wszystko ma się prawo psuć, ale pół biedy jak się ma jeszcze do czynienia z porządnym i miłym serwisem, a jak nie jak w przypadku tej firmy chamskim. Dzisiaj usłyszałem że jestem totalnym bezmózgiem i nie powinienem używać takich pojazdów.
  • 0

"Boże, daj mi siłę by zmienić to co mogę zmienić
i odwagę by zaakceptować wszystko, czego nie mogę zmienić,
i mądrość, bym znał różnicę".


#2 skrzypi7

skrzypi7

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 07 czerwiec 2011 - 16:51

Witam, Kolego żałuję że wcześniej nie udało mi sie złapać takiego forum. Niestety ja tez zakupiłem produkt z firmy Vermeiren z Trzebnicy w postaci Jupitera 4Fast (niebieski brat Mercuriusa Champan`a). Zakup był "przemyslany" z racji małych gabarytów skutera i łatwego załadunku do samochodu (2 lata temu nie było innej opcji). Więc konieczność, no ale.... .Na początku było super kolorowo ..... do czasu. Spaliły mi sie szczotki na wirniku. Skuter dostawał zajączków i nawet stawał sie niebezpieczny w uzytkowaniu. Serwis przyjął go bez bólu. Pojeździłem troche i znowu powtórka. Tylko teraz skuter nie zależnie od pory poprostu nie jedzie. Czasem pod sklepem, a czasem nie mogę wyjechać z garażu. Dodam że jest jeszcze 3mc na gwarancji. Wysłałem go do ponownej naprawy lecz... tu dał popis pan Konrad z serwisu Vermairen że nic mu nie dolega i wysłali mi go z powrotem. Pomijam fakt że dałem im także ładowarkę do serwisu bo wentulator wyje i podobno w/g pana Konrada tu cyt: "ma wyć bo tak ma". Jakiś koszmar, skasowali ponad 12tys za sprzęt warty 6tyś i nawet nie ma od nich pomocy. Proszę o wiadomość, w sprawie silnika lub jakichkolwiek informacji o tych lepszych alternatywach silnikowych z Vermeiern-u. Sam spróbuję się czegoś dowiedzieć. Nie oficjalnie wiem, że firma stosuje praktykę spychologii gwarancyjnej, aaaaale po gwarancji to wszystko jest do kupienia i to za poważne pieniądze. Mam nadzieję że nawiążemy kontakt i jakoś będziemy konsultować usterki. Mój e-mail p.sewestianiuk@wp.pl
Pozdrawiam
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych