Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

renta socjalna, a studia - pytanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 clipsia

clipsia

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 5 postów

Napisano 22 wrzesień 2010 - 06:31

Witam wszystkim mam takie pytanie czy osoba mająca rentę socjalną (problemy z narządem ruchu) czasową co roku staję na komisji, może studiować zaocznie, chodzi mi o to czy trzeba o tym fakcie powiadamiać ZUS ? czy na następnej komisji nie powiedzą mi, że skoro mogę studiować to jestem zdrowa i nic mi się nie należy :(
  • 0

#2 grubby77

grubby77

    Sufler

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 585 postów

Napisano 22 wrzesień 2010 - 12:35

Miałem w czasie studiów rente socj. (I grupa inwalidzka), a ZUS powiadamiałem o tym że studiuję ze względu na dodatek rodziny do 25 roku życia, który miałem, studiujac zaocznie, czy dziennie.
Ze wzgl. na to iz studiujesz renty nie zabieraja!
  • 0
"NIE MA kaleki; JEST CZŁOWIEK"-Maria Grzegorzewska zPIPS=WSPS teraz APS

#3 clipsia

clipsia

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 5 postów

Napisano 22 wrzesień 2010 - 16:43

Dziękuję bardzo za odpowiedź, ja się zupełnie na tym nie znam, chciałbym coś w końcu zmienić w swoim życiu i chociaż zacząć studia :)
...ale ja to zawsze wszystko widzę w najciemniejszych kolorach :(
  • 0

#4 grubby77

grubby77

    Sufler

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 585 postów

Napisano 22 wrzesień 2010 - 17:17

clipsia, a o jakich studiach, gdzie myslalas?? Skad jestes i jaki jest Twoj stan fizyczny (kule, wózek+ spr. manualna i mowa)?
Ja na uczelnie i wykłady dojezdzalem 150 i 300km UŁ i warszawska APS... z wykładów byłem b.zadowolony, tylko teraz pracy nie mam i co mgr = moge gó... robic.
  • 0
"NIE MA kaleki; JEST CZŁOWIEK"-Maria Grzegorzewska zPIPS=WSPS teraz APS

#5 clipsia

clipsia

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 5 postów

Napisano 22 wrzesień 2010 - 18:39