Witam jestem pracownikiem Urzędu Skarbowego. Jestem kierownikiem sali obsługi podatnika i współpracuję z osobą zajmującą się wdrażaniem systemu zarządzania jakością. Jednym z zadań jaki mi powierzyła ta osoba jest stworzenie warunków do obsługi osób niepełnosprawnych na sali obsługi podatnika. Kto bądź jaka instytucja mogła by mi udzielić fachowej porady na temat jak powinno wyglądać takie stanowisko żeby spełniało jakieś ogólnie przyjęte normy, jak powinno zostać oznakowane, wymiary, dostępność z zewnątrz itp.
Z góry dziękuje za pomoc
Tomasz Roogowski
Dodano Wed Jul 21 08:54:42 2010 :
To jak z tą odpowiedzią?? Szukam cały dzień, dzwonie i ..... nic. Dzwonie do PFRON - odsyłają do Urzędu Miasta i pełnomocnika ds. osób niepełnosprawnych (w moim mieście nie ma), następnie do Starostwa Powiatowego - Centum Pomocy Rodzinie - zajmują się łamaniem barier architektonicznych ale Pani mi mówi o łazienkach, podjazdach i innych rzeczach o które ja nie pytałem. Czy ktoś zna odp na w/w pytanie?
Przyjazny urząd
Rozpoczęty przez
TORO
, lip 20 2010 18:21
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych