Ogłaszamy nabór na moderatorów naszego forum.
Kandydatów zapraszam do przesłania następujących informacji:
1. Kilka słów o sobie: jak się nazywasz, ile masz lat, czym się zajmujesz, dlaczego chcesz zostać moderatorem.
2. Jaki dział forum chciałbyś/chciałabyś moderować, oraz jaka jest Twoja znajomość tematyki działu którym chcesz się opiekować?
3. Ile czasu dziennie, przez ile dni w tygodniu jesteś w stanie poświęcić na doglądanie "swego" działu forum?
Od kandydatów wymagamy:
1. Minimum rocznego stażu na forum.
2. Aktywnego uczestnictwa w forum - przez aktywność rozumiem minimum 100 postów.
3. Pełnoletności: ukończenia 18 roku życia.
4. Bardzo dobrej znajomości tematyki zarządzanego działu.
5. Używania poprawnej polszczyzny - gramatyki, ortografii i interpunkcji.
6. Przykładnego zachowania na forum.
Kandydatury proszę zgłaszać wyłącznie drogą mailową na adres: biuro@ipon.pl
Nabór do załogi forum :)
Rozpoczęty przez
admin
, mar 22 2010 23:47
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych