Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

ankieta skierowana do osób niepełnosprawnych ruchowo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 alkarinque

alkarinque

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 08 marzec 2010 - 12:12

Witam serdecznie,

jestem studentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Piszę pracę magisterską o turystyce osób o ograniczonej mobilności. Aby dobrze wykonać to zadanie chciałabym lepiej poznać potrzeby osób niepełnosprawnych ruchowo, dlatego też zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie w wolnej chwili ankiety znajdującej się na stronie internetowej www.ankietaniepelnosprawni.lua.pl albo http://www.ankietka....ch-ruchowo.html . Ankieta jest anonimowa. Jeśli jednak zechciałaby się Pani/Pan podzielić ze mną jakimiś innymi uwagami na temat własnych przeżyć z podróży, odczuć czy pomysłów na ułatwienie podróżowania osobom niepełnosprawnym ruchowo, byłabym wdzięczna za opisanie tego w Uwagach. Każda informacja jest dla mnie naprawdę cenna, dlatego też z góry bardzo dziękuję za wypełnienie ankiety.
  • 0

#2 persona37

persona37

    Mruk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 81 postów

Napisano 08 marzec 2010 - 12:59

wypełniłam
  • 0

#3 Marinka

Marinka

    Sufler

  • R.I.P.
  • PipPipPipPipPipPip
  • 331 postów
  • Skąd:Wrocław

Napisano 08 marzec 2010 - 20:35

Ankietę wypełniłam :) Alkarinque bardzo ciekawy temat pracy, życzę powodzenia :)
  • 0
Serce miej otwarte dla wszystkich, zaufaj niewielu.

#4 Paulla

Paulla

    Gawędziarz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Skąd:Gniezno

Napisano 08 marzec 2010 - 21:00

Wypełnione :)
  • 0
"Wszystkie niejasne pojęcia muszą upaść nim uczeń może nazwać siebie mistrzem..." Bruce Lee
"Trzeba mieć niemało odwagi, aby się ukazać takim jakim się jest naprawdę." Søren Aabye Kierkegaard

#5 sucherro

sucherro

    Mistrz Ciętej Riposty

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 677 postów
  • Skąd:Nibylandia