Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

CHOROBA CZY ZDROWIE...OTO JEST PYTANIE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Agnieszka1403

Agnieszka1403

    Milczek

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 37 postów

Napisano 20 styczeń 2010 - 23:09

Witam jestem studentką w tym roku pisze prace mgr i zupełnie nie wiem na jaki temat mogłabym pisać. Może kilka słow o sobie...od dzieciństwa choruje na astme oskrzelową cięzką i na padaczke...juz mniej dokuczliwą. Wielokrotnie jeżdziłam do sanatorium i przebywalam w szpitalach...to z reszta do dziś i co chwila w związku z tym chciałabym pisać pracę zwiazaną z podobnymi zagadnieniami czyki zdrowia, choroby, choroby przewlekłej, somatycznej....nie wiem co jeszcze pomożcie Kochani...może ktoś napisze propozycje tematów które mogłyby być ciekawe. Buziaki dla Was
  • 0

#2 a ga ta

a ga ta

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 241 postów

Napisano 21 styczeń 2010 - 14:13

A co studiujesz?
  • 0

#3 Agnieszka1403

Agnieszka1403

    Milczek

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 37 postów

Napisano 21 styczeń 2010 - 14:14

Pedagogike terapeutyczna
  • 0

#4 a ga ta

a ga ta

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 241 postów

Napisano 21 styczeń 2010 - 14:31

1. Zasoby radzenia sobie ze stresem u osób chorych somatycznie
2. Poczucie koherencji w (np. pracy zawodowej) u osób chorych somatycznie
3. Problemy adaptacyjne w szkole u dzieci przewlekle chorych somatycznie.
4. Choroba somatyczna a określenie poziomu jakości życia przez osobę(chodzi o to jak osoby chore oceniają jakość swojego życia)
5. Stan zdrowia a poziom samoakceptacji u osób chorych przewlekle
  • 0

#5 Agnieszka1403

Agnieszka1403

    Milczek

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 37 postów

Napisano 21 styczeń 2010 - 14:36

Wielkie dzięki... czekam na dalszy ciąg propozycji...