Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Ankieta - Funkcjonowanie rodzin niepełnosprawnych w życiu codziennym


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Biedronkaa

Biedronkaa

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 01 październik 2009 - 15:24

Witam.

Jestem studentką V roku pedagogiki terapeutycznej i proszę o pomoc w zbieraniu danych do pracy magisterskiej. Chodzi o wypełnienie ankiety na temat funkcjonowania rodzin niepełnosprawnych w życiu codziennym oraz barier na jakie napotykają nie tylko architektonicznych, ale i psychologicznych oraz ekonomicznych.
Bardzo proszę aby ankietę wypełniły osoby, które posiadają własną rodzinę wraz z dziećmi, ponieważ taka jest moja grupa docelowa.

Ankieta znajduje się pod adresem:

http://www.moje-anki...ionariusz/6973/

Z góry dziękuje za pomoc:)
  • 0

#2 Kicia

Kicia

    Narrator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2065 postów
  • Skąd:Warszawa-Targówek

Napisano 04 październik 2009 - 12:00

Ankieta dość obszerna, ale wymaga dopracowania...
Niektóre pytania powinny mieć dodatkową opcję "nie wiem" lub "nie jestem pewny/a" - bo nie zawsze da się odpowiedzieć twierdząco lub zaprzeczyć.
Ponadto - wymuszenie zbyt wielu odpowiedzi w niektórych pytaniach jest irytujące, bo osobiście musiałam czasem zaznaczyć to, czego nie chciałam (niezgodnie z prawdą), bo inaczej nie mogłabym przejść na kolejną stronę.
I na koniec jeszcze jedno:
W pytaniu - Jak ocenia Pan/Pani ogólne przystosowanie obiektów w każdej z wymienionych poniżej kategorii Pana/Pani miejscu zamieszkania? - są 2 identyczne odpowiedzi "Raczej przystosowane" - więc to bardzo utrudnia udzielenie właściwej odpowiedzi...

Pozdrawiam
  • 0
Bądź jak ptak, który, gdy siada na gałęzi zbyt kruchej, czuje, jak spada, lecz śpiewa dalej, bo wie, że ma skrzydła.
Victor Hugo

#3 Kicia

Kicia

    Narrator

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2065 postów
  • Skąd:Warszawa-Targówek