Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Muzyka - Wykonawcy - Płyty - Koncerty - Dyskusja i recenzje.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 wlodio

wlodio

    Milczek

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 38 postów

Napisano 10 lipiec 2009 - 15:33

Witam!
Jestem wielki fanem muzyki. Szczególnie słucham rocka progresywnego (założyłem na ten temat oddzielny wątek - Szeroko rozumiany rock progresywny - ktoś słucha???), ale lubię też dobry pop i muzykę z lat 80-tych i początku 90-tych. Na tym wątku chciałbym Wam zaproponować dyskusję na temat Waszych ulubionych wykonawców, płyt, koncertów i w ogóle wszystkiego, co wiąże się z muzyką. Na pewno wielu z Was teraz słucha lub słyszało jakąś płytę, która zrobiła na Was wielkie wrażenie. Szczególnie zachęcam do podzielenia się właśnie opinią na ten swojego ulubionego albumu. Być może kogoś zainteresuję Wasze zdanie i sięgnie po taką płytę.
Pozdrawiam i zachęcam do wpisów wszystkich fanów magicznego świata dźwięków!
  • 0
Welcome In The Court Of The Crimson King.

#2 Lestat

Lestat

    Sufler

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 414 postów

Napisano 10 lipiec 2009 - 16:07

o jak miło kolejny wielbiciel rocka a co do lat 80 to się chyba zgodzisz że to bł najlepszy czas dla rocka a szczególnie polskiego. pytanie z mojej strony jakich zespołów słuchasz?
  • 0
"Nie staraj się być człowiekiem sukcesu. Stań się raczej człowiekiem wartości."

#3 wlodio

wlodio

    Milczek

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 38 postów

Napisano 10 lipiec 2009 - 16:22