Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

nie masz z kim wyjść?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#1 niunia125

niunia125

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 173 postów

Napisano 14 sierpień 2006 - 13:43

przepraszam ze sie pytam ale może ktoś z was mieszka blisko puŁtuska??
  • 0
tak mnir skrusz tak mnie złam tak mnie wypal Jezu byś został tylko ty

#2 rikibaka

rikibaka

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 06 luty 2005 - 00:32

cześć. Mam 26 lat, jestem z Wrocławia i mam czasem trochę wolnego czasu w z wiązku z czym mógłbym czasem pomóc np wyjść na spacer osobom które potrzebują do tego pomocy (osoby poruszające się na wózku, niwidomi itp). Zaznaczam przy tym ze nie mam żadnego doświadczenia w udzielaniu takiej pomocy ale od czegoś trzeba zacząć. Najchętniej chciałbym poznać ludzi w wieku zblżonym do mojego.
Mój e-mail rikibaka@op.pl
  • 0

#3 Daga

Daga

    Gawędziarz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 837 postów

Napisano 06 luty 2005 - 12:15

cześć. Mam 26 lat, jestem z Wrocławia i mam czasem trochę wolnego czasu w z wiązku z czym mógłbym czasem pomóc np wyjść na spacer osobom które potrzebują do tego pomocy


Witaj. Szkoda, że jesteś z Wrocławia. Jakieś 1,5 roku temu planowałam we Wrocławiu spędzić życie, ale okazuje się, że spędzę je w Warszawie. Też fajnie. Tylko że tam nie mam na razie nikogo takiego jak Ty. Szkoooda.

Pozdrawiam ciepło.
  • 0
Daga

#4 yola41

yola41

    Milczek

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 31 postów

Napisano 07 luty 2005 - 10:02

cze rikkibaka mi tez szkoda ze jestes z wroclawia ja tez szukam osoby na sp[acery ale to nie jest latwe i niestety musze siedzec w domu moieszkam w gliwicach nie potrzebuje wiele pomocy tylko czyjegos ramienia no nic szkoda pa :-D
  • 0

#5 tiny_in_the_bottle

tiny_in_the_bottle

    Mruk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 70 postów

Napisano 16 luty 2005 - 18:23

do gliwic niedaleko jest z czestochowy :-D
  • 0