Od jakiegoś czasu zajmuję się pracą zdalną - ma to związek z wyszukiwaniem informacji w sieci oraz ich kategoryzowaniem. Mam kilku klientów i potrzebuję jakiegoś systemu CRM który pomoże mi zarządzać zadaniami, stopniem ich realizacji. Tak aby klienci mogli też zaglądać i sprawdzać postęp prac. Możecie polecić coś w tym zakresie?
Program komputerowy do zarządzania pracą
#1
Napisano 01 luty 2015 - 19:07
#2
Napisano 01 luty 2015 - 20:23
Możesz oprzeć to na Wordpressie z wtyczkami typu CollabPress i WP-Project, a także WP-Task-Manager.
Nierozwiązywalność jest zawsze stanem przejściowym.
Ziewanie, to cichy krzyk o kawę.
#3
Napisano 01 luty 2015 - 22:16
A my zaczynaliśmy na Google Docs. I do pewnego momentu w zupełności nam to wystarczało. Ale później gdy trzeba było coś odszukać, wrócić itd. to zaczynał się problem.
Testowałem kilka softów zarówno stacjonarnych jak mpCRM, Asystem CRM jak i tych działających w chmurze typu Chrome CRM czy Crystal CRM. Opis funkcjonalności tego ostatniego znajdziesz na http://crystalcrm.pl/
W chwili obecnej w zupełności nam wystarcza. Sprawdź go sobie, jest taka możliwość zrobienia tego za free.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych