Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

tworzenie stron www w erze facebooka

tworzenie stron www facebook

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 bolo

bolo

    Milczek

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 23 postów

Napisano 24 marzec 2014 - 19:26

witam 

 

od kilku dni kombinuje jak dorobić do pensji wpadłem na pomysł aby nauczyć sie tworzenia stron www narazie jestem zielony w tym temacie ale jak to mówią dla chcącego nic trudnego :D zastanawiam sie tylko czy w erze facebooka i innych podobnych portali ma to jeszcze sens ???

 

ps jak by ktoś podpowiedział od czego zacząć taką naukę był bym w wdzięczny kiedyś pisało sie takie strony w języku HTML ale słyszałem że jest już jakaś nowocześniejsza metoda 

 

pozdrawiam

 

 


  • 0

#2 marder

marder

    evil admin

  • Administrator
  • 3584 postów
  • Skąd:/home/marder

Napisano 24 marzec 2014 - 20:00

zastanawiam sie tylko czy w erze facebooka i innych podobnych portali ma to jeszcze sens ???

Ma. Internet (na szczęście) nie ogranicza się do facebooka i twittera.

 

 

 

jak by ktoś podpowiedział od czego zacząć taką naukę był bym w wdzięczny kiedyś pisało sie takie strony w języku HTML

Zacznij właśnie od html, musisz opanować podstawy.

 

 

 

ale słyszałem że jest już jakaś nowocześniejsza metoda

PHP. Ale jak już wspomniałem wcześniej, najpierw opanuj html.

 

 

Uwaga końcowa: jeżeli chcesz zarabiać na tworzeniu stron www, to dużo nauki przed Tobą. Czasy kiedy można było zarobić tworząc proste, statyczne strony, minęły już dawno. Bardzo popularne stały się też gotowe CMSy, takie jak np Wordpress czy Drupal. Ludzie którzy są skłonni zapłacić za stworzenie strony, mają naprawdę wysokie wymagania.

Ponadto, jeżeli chcesz zająć się tym "na poważnie" oprócz html i php musisz też dogłębnie poznać css - w końcu wygląd strony też jest bardzo ważny.