Asystent ds. Zarządzania Kategorią – pra…
Nr ogłoszenia: 6502Cena: 4 500,00 PLN
Szczegóły oferty:
Szukamy kandydata dla naszego klienta z branży FMCG, który dołączy do zespołu odpowiedzialnego za rozwój kategorii produktów. Asystent będzie odpowiedzialny za tworzenie raportów i zestawień, które będzie następnie przetwarzać w bardziej zrozumiały sposób, wykorzystując narzędzia takie jak tabele przestawne i wykresy. Zachęcamy do aplikowania osoby posiadające doświadczenie w pracy z danymi, analizie i umiejętnością posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym Excel.
Asystent ds. Zarządzania Kategorią – praca hybrydowa
Link do aplikowania (jeśli link nie jest klikalny, należy go skopiować i wkleić do przeglądarki):
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-ds-Zarzadzania-Kategoria-praca-hybrydowa/5310-3281-25-1f6-3756.html
ZADANIA
WYMAGANIA
NASZ KLIENT OFERUJE:
Asystent ds. Zarządzania Kategorią – praca hybrydowa
Link do aplikowania (jeśli link nie jest klikalny, należy go skopiować i wkleić do przeglądarki):
https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-ds-Zarzadzania-Kategoria-praca-hybrydowa/5310-3281-25-1f6-3756.html
ZADANIA
- Przygotowywanie analiz, raportów i zestawień na potrzeby zespołu,
- Wprowadzanie danych do systemów oraz zapewnienie kompletności i wysokiej jakości wewnętrznych baz danych,
- Przygotowywanie ofert promocyjnych,
- Koordynowanie procesów promocyjnych,
- Wsparcie procesu rozliczeń z dostawcami,
- Tworzenie prostych prezentacji w Power Point,
- Bieżące wsparcie Kierownika Zarządzania Kategorią w prowadzeniu kategorii produktów.
WYMAGANIA
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
- Znajomość pakietu MS Office (warunek konieczny): tworzenie tabel, przestawnych, wyszukaj.pionowo, suma.jeżeli, usuń duplikaty, tworzenie wykresów w Excelu, sortowanie i filtrowanie,
- Znajomość systemów sprzedażowych/magazynowych,
- Doświadczenie w pracy z Klientem,
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki ekonomiczne i ścisłe, związane z badaniami ilościowymi, marketingowe lub pokrewne),
- Umiejętności analitycznego myślenia,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność dynamicznej pracy w zespole,
- Dokładność, systematyczność, spostrzegawczość,
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
NASZ KLIENT OFERUJE:
- Umowę o pracę,
- Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni z domu),
- Wynagrodzenie: 4000 – 4500 brutto,
- Premię kwartalną,
- Pracę rozpoczynającą się w godz. 8.00 lub 9.00,
- Pakiet ubezpieczeniowy i sportowy.
- Bony świąteczne,
- Dostęp do opieki medycznej,
- Laptop i telefon służbowy,
- Możliwość awansu.
Województwo:: | mazowieckie |
Firma: | FEEL COMFORT |
Powiat: | m. Warszawa |
Miasto: | Warszawa |
Kod pocztowy: | 02-146 |
Ulica: | Komitetu Obrony Robotników 56 |
Telefon: | Odkryj numer |
dodano: | 2023.04.08 |
ważne do: | 2023.09.05 |
wyświetleń: | 150 |
Polecaj nas