Mobilny specjalista ds. wsparcia użytkow…
Nr ogłoszenia: 6048Cena: 0,00 PLN
Szczegóły oferty:
Obecnie dla naszego klienta- lidera na rynku w swojej branży będziemy poszukiwać kandydatów chętnych do podjęcia pracy jako: Mobilny specjalista ds. wsparcia użytkowników
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagamy:
- wykształcenia wyższego
- umiejętności obsługi aplikacji mobilnych
- umiejętności posługiwania się smartfonem
- otwartości, kreatywności, komunikatywności i odpowiedzialności
- aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności
- mile widziana wiedza techniczna
Zakres obowiązków:
- mobilna pomoc przy ustawieniu odpowiednich parametrów dla użytkownika
- koordynacja montażu systemu Blue Bolt w budynku
- przyjmowanie zgłoszeń użytkowników aplikacji Blue Bolt
- umawianie ekipy montażowej
- obsługa przychodzących zapytań o pomoc i wsparcie ze strony użytkowników (przez e-mail/pocztę/czat/telefon)
Oferujemy :
- po okresie próbnym stałe zatrudnienie u naszego klienta na podstawie umowy o pracę
- odpowiednie szkolenie w zakresie obsługi aplikacji
- praca na pełny etat
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem na rynku w swojej branży
- możliwość awansu wewnętrznego
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@fingrow-group.com z dopiskiem " Mobilny specjalista ds. wsparcia użytkowników"
Do CV proszę wpisać poniższą klauzulę:
Wyrażam dobrowolną i świadomą zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę FINGROW MANAGEMENT Sp. z o. o. w trybie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Agencja zatrudnienia nr: 21006
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagamy:
- wykształcenia wyższego
- umiejętności obsługi aplikacji mobilnych
- umiejętności posługiwania się smartfonem
- otwartości, kreatywności, komunikatywności i odpowiedzialności
- aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności
- mile widziana wiedza techniczna
Zakres obowiązków:
- mobilna pomoc przy ustawieniu odpowiednich parametrów dla użytkownika
- koordynacja montażu systemu Blue Bolt w budynku
- przyjmowanie zgłoszeń użytkowników aplikacji Blue Bolt
- umawianie ekipy montażowej
- obsługa przychodzących zapytań o pomoc i wsparcie ze strony użytkowników (przez e-mail/pocztę/czat/telefon)
Oferujemy :
- po okresie próbnym stałe zatrudnienie u naszego klienta na podstawie umowy o pracę
- odpowiednie szkolenie w zakresie obsługi aplikacji
- praca na pełny etat
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie będącej liderem na rynku w swojej branży
- możliwość awansu wewnętrznego
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@fingrow-group.com z dopiskiem " Mobilny specjalista ds. wsparcia użytkowników"
Do CV proszę wpisać poniższą klauzulę:
Wyrażam dobrowolną i świadomą zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę FINGROW MANAGEMENT Sp. z o. o. w trybie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Agencja zatrudnienia nr: 21006
Województwo:: | mazowieckie |
Firma: | FINGROW MANAGEMENT Sp. z o. o. |
Powiat: | m. Warszawa |
Miasto: | Warszawa |
Kod pocztowy: | 00-634 |
Ulica: | ul. Progi 1 |
Telefon: | Odkryj numer |
dodano: | 2022.06.02 |
ważne do: | 2022.09.30 |
wyświetleń: | 162 |
Polecaj nas