A- A A+
A A A A

Ogłoszenie

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. buł…

Nr ogłoszenia: 5659

Cena: 0,00 PLN

Wyślij wiadomość:: zostanie ona dostarczona pod adres e-mail ogłoszeniodawcy.

Captcha

Szczegóły oferty:

Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. bułgarskim.
 
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
  • obsługę zapytań Klientów na pierwszej linii kontaktu w ramach ustalonych procesów i sposobów działania,
  • informacje zwrotne i kwestie sporne: zaangażowanie w rozwiązywanie reklamacji obsługiwanych przez Dział Obsługi Detalicznej, udzielanie informacji zwrotnych i przekazywanie do Klientów wiadomości w pozytywnym tonie, współpracę z dostawcami innych usług, jeżeli zajdzie taka konieczność,
  • oferty i promocje: telefoniczne i mailowe kontakty z Klientami w sprawach dotyczących promocji, ofert stron trzecich, przekazywania gadżetów podarunkowych, zapytań o salda, członkostwa Premium,
  • sprawdzanie zgodności zgłoszeń przypadków oszustw i kontrolę poprawności ręcznego wprowadzania danych,
  • wsparcie procesu realizacji i transferu punktów lojalnościowych,
  • obsługę zdarzeń dotyczących zagubionych, skradzionych, pozostawionych kart,
  • wsparcie Klientów w kanałach cyfrowych i aktywne zachęcanie do korzystania z rozwiązań samoobsługowych, przekazywanie informacji do Klientów na temat narzędzi dostępnych na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych.
 
Wymagania:
Na tym stanowisku powinieneś cechować się wysoką motywacją do pracy, jak również efektywnie komunikować się w zespole. Wierzymy, że w Twoim CV znajdziemy jak najwięcej umiejętności z poniższej listy:
  • biegła znajomość języka angielskiego – poziom B2,
  • biegła znajomość języka bułgarskiego – poziom C1,
  • preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub odpowiednie doświadczenie,
  • doświadczenie w Obsłudze Klienta (dodatkowy atut),
  • zdolność do zachowania dystansu emocjonalnego i cierpliwości w trudnych sytuacjach podczas kontaktu z Klientem,
  • zdolność do budowania szerokiej sieci kontaktów wewnątrz firmy, w szczególności z ekspertami i decydentami, w celu rozwiązywania bardziej skomplikowanych spraw Klientów,
  • wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych,
  • mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy:
  • umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • zniżki na paliwo.
 
CV prosimy kierować na adresy e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org lub i.kaminska@biznesbezbarier.org,
wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci
Województwo:: małopolskie
Firma: FUNDACJA BIZNES BEZ BARIER
 
Powiat: m. Kraków
Miasto: Kraków
Telefon: Odkryj numer
Strona www: https://biznesbezbarier.org/
 
dodano: 2021.09.21
ważne do: 2022.01.19
wyświetleń: 116
Polecaj nas

Najnowsze ogłoszenia