Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Objawy padaczki i akceptacja choroby


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kropka

Kropka

    Milczek

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 28 postów

Napisano 07 sierpień 2008 - 12:01

Witajcie!!! Od wczoraj jestem z Wami na Forum. Przeczytałam wszystkie posty. Mam wiele takich samych problemów. Największym z nich jest akceptacja tej choroby i zmian, jakie wniosła do mojego życia. Mieszkam w małej miejscowości, mam 48 lat, jestem nauczycielką. W tym roku dopadła mnie depresja. Przyjmowałam leki antydepresyjne i zaczęły się ataki mrowienia całego ciała, które trwały 2-3godziny. Podczas jednego z takich ataków (który miałam w przychodni, gdy przyszłam do lekarza z wysoką gorączką spowodowaną zapaleniem oskrzeli) karetka odwiozła mnie do szpitala. Po RM i EEG lekarz z ironią stwierdził, że mam padaczkę i chyba dam sobie spokój z pracą w szkole, żeby "nie było obciachu". Świat zawalił mi sie na głowę. Prawie nic nie wiedziałam o padaczce. Zmieniłam lekarza, od 3-miesięcy biorę Tegretol. Teraz 200 2xrano i wieczorem. Wypadają mi włosy, puchną kostki, mam problemy z koncentracją uwagi, spostrzedaeczością, zapominam słowa, czasami plącze mi się język, drżą ręce. Boję się wszystkich i wszystkiego, a najbardziej tego, że stracę pracę i zostanę bez środków do życia. Pani doktor kazała mi obserwować ataki, ale ja nie wiem, jak one wyglądają. To mrowienie, które miałam, nie było napadem padaczkowym, bo za długo trwało. Kilka razy w moim życiu zemdlałam, ale tłumaczono to niskim ciśnieniem, strachem przed szczepieniem, wyczerpaniem po operacji. Jeżeli kręci mi się w głowie, gdy ją podnoszę do góry np. po zmywaniu podłogi, to jest atak? Nie wiem. Kiedyś żyłam bardzo aktywnie, a teraz tylko obserwuję siebi i to jest straszne. Pomóżcie mi, proszę!!
  • 0

#2 asiatko31

asiatko31

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 293 postów
  • Skąd:Polska ;)

Napisano 07 sierpień 2008 - 20:19