Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Niechęć do niczego ,życie z dnia na dzień;/


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
115 odpowiedzi w tym temacie

#1 xmen

xmen

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 237 postów

Napisano 05 maj 2008 - 12:30

co do szkoły to ić do kuratora bo nauczyciele i dyrekcja są lenie i poco mają biegać do jednego ucznia ekstra jak na to miejsce znajdą sprawnego.

trza walczyć o swoje i nie dawaj sam się traktować jak obywatel gorszej kategori
łachy nam nie robią , do drania od nas podatków są piersi.

Do jakiego miasta się przeprowadzisz / gdzie będziesz mieszkał
  • 0

#2 Budrys

Budrys

    Milczek

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 42 postów
  • Skąd:Zalesie

Napisano 29 kwiecień 2008 - 09:36

Witam! Jestem tu nowy w sensie zarejestrowany,ale wiele razy tu bywałem jako "gość" . Mam 17 lat na imię Adrian . Mam Porażenie mózgowe I grupa . Moje problemy dotycza chodzenia , intelektualnie wszystko w porządu, od przedszkola do 1kl. gimnazjum chodziłem do szkoly chociaż "chodziłem" pozostawia wiele do życzenia,bo bardziej z mamą za rękę wszędzie chodziłem (nie to,że jestem mamim synkiem,ale ta ilość osób ,która była w szkole mnie przerażała co blokowało mi możiwośc samemu poruszać się ,ale po domu sam się poruszam) . Moja mama miała cesarskie cięcie przy porodzie,gdyż byłem owinięty pępowiną,doszło do niedotleniania mózgu. Od małego ćwicze,mam w domu mnóstwo sprzętów typu , rower,bierznia do chodzenie itp. szczerze mówiąc nie chce mi się ćwiczyć mam wszystkiego dość. Gdy miałem 12lat doszło do operacji,zapewniali,że wszystko będzie OK,ale tak nie było!! Przed operacja chodziłem na palcach,fakt,ale przynajmniej samodzielnie poruszałem się w terenie ,mogłem biegać nawet w piłkę grałem. A po operacji co?? Lipa! Na wózek mnie posadzili... już nie chodze na palcach,ale co mi to dało? :icon_evil: Kolegów mam tylko wtedy kiedy czegoś potrzebują .. Nie chodze nigdzie,na żadne dyskoteki,zabawy nic! Moje życie polega na wstani