Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Uciążliwe skrzypienie wózka elektrycznego.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maddie

Maddie

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 12 postów

Napisano 14 luty 2022 - 16:54

Cześć.
 
Ręce mi już trochę opadają... może ktoś tutaj miał podobny problem ze swoim elektrykiem.
 
W środę wrócił do mnie wózek z serwisu autoryzowanego - zgłosiłam uciążliwe skrzypienie. Po powrocie było ok, do momentu, aż trzeciego dnia nie wyszłam na zewnątrz, skrzypienie znowu się pojawiło, niemal od razu gdy wyszłam z domu i jest jeszcze gorsze. Podejrzewam, że skrzypienie dochodzi z amortyzatorów lub gdzieś spod siedzenia. Dodam jeszcze. że problem skrzypienia trwa od momentu pierwszego serwisowania, które odbyło się bodajże w sierpniu ubiegłego roku.
 
Tutaj filmik pokazujący mój problem https://drive.google...iew?usp=sharing
 
Zgłosiliśmy sprawę ponownie, ale serwis upiera się, że to od brudnych kół i że to moja wina. W trzy dni raczej nie da się aż tak zabrudzić, tym bardziej siedząc w domu.
 
Będę wdzięczna za pomysły skąd to skrzypienie może dobiegać i info czy też wam się to zdarzyło.

Podobne skrzypienie ma Pani z linku https://www.youtube....h?v=B-dRumcMPq0


  • 0

#2 marder

marder

    evil admin

  • Administrator
  • 3580 postów
  • Skąd:/home/marder

Napisano 14 luty 2022 - 20:32

Nie daj się spławić serwisowi. Możesz napuścić na nich rzecznika praw konsumenta. Widzę że jesteśmy z jednego miasta - biuro rzecznika jest przy ul Libelta 16, telefon 61 878 58 70.

Poza tym, jeśli wózek jest już po okresie gwarancji, może spróbować innego serwisu?


  • 0

Nierozwiązywalność jest zawsze stanem przejściowym. 

 

Ziewanie, to cichy krzyk o kawę.


#3 __ANIOLEK__

__ANIOLEK__

    Orator

  • Super Moderator
  • 6290 postów
  • Skąd:home

Napisano 14 luty 2022 - 21:16

Rzecznik Praw Konsumentów potrafi zdziałać swoje, potwierdzam. Najczęściej boją się, że sprawa nabierze swój tok, niekoniecznie korzystny dla nich - drugiej strony.


  • 0

"Stań twarzą zwróconą do słońca, a cień pozostanie za tobą". /Teresa Lipowska/

 

"Śmiech jest masażem dla brzucha! Uśmiech jest masażem dla serca!".

 

 


#4 Maddie

Maddie

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 12 postów

Napisano 14 luty 2022 - 21:39

Wózek jest na gwarancji do grudnia tego roku.

Szczerze to nie mam czasu, ani siły walczyć o prawidłowe naprawienie wady. Mój wózek zastępczy jest dla mnie za mały i siedzenie na nim to koszmar dla moich mięśni i kręgosłupa, a serwis i sklep nie dadzą mi innego.

Z YouTuba wiem, że skrzypienie może być spowodowane wadą metalowych części siedziska, i to faktycznie wina producenta. Ja jednak chcę ominąć jakiekolwiek walki,, choć wiem, że to błąd.

Napisałam do prywatnego serwisu w Poznaniu i facet powiedział, że może nawet dojechać do domu.

Kurcze, czy ja jestem aż tak głupia, źeby mi wmawiać, że to od kół?

Chyba każdego wózkowicza denerwuje ciągły skrzypot. A on nawet jest gdy stoje i poruszam ciałem.


  • 1

#5 marder

marder

    evil admin

  • Administrator
  • 3580 postów
  • Skąd:/home/marder

Napisano 14 luty 2022 - 21:49

Rozumiem. W takim układzie najlepiej załatwić to po cichu z tym drugim serwisantem. Przez "po cichu" rozumiem "tak żeby nie stracić gwarancji". Niektóre elementy pewnie są plombowane, ale to dotyczy pewnie silnika i/lub elektroniki.

 

PS. Może warto by podać namiary na tego fachowca z Poznania? To może się przydać innym użytkownikom (mnie nie, mimo że też jestem pyra). :D


  • 1

Nierozwiązywalność jest zawsze stanem przejściowym. 

 

Ziewanie, to cichy krzyk o kawę.


#6 Maddie

Maddie

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 12 postów

Napisano 15 luty 2022 - 20:39

Dziękuję wam za odpowiedź.

 

Pan Tomasz z Eriders Clinic ;) Ponad to jest jeszcze serwis bocciasport - słyszałeś może coś o nim, marder? Bo mam wrażenie, że kontakt z nimi jest bardzo trudny.


  • 0

#7 marder

marder

    evil admin

  • Administrator
  • 3580 postów
  • Skąd:/home/marder

Napisano 17 luty 2022 - 19:48

Ponad to jest jeszcze serwis bocciasport - słyszałeś może coś o nim, marder?

Powiedzmy że zetknąłem się z tą firmą...  :angry: 


  • 0

Nierozwiązywalność jest zawsze stanem przejściowym. 

 

Ziewanie, to cichy krzyk o kawę.



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych