Podobne skrzypienie ma Pani z linku https://www.youtube....h?v=B-dRumcMPq0
Uciążliwe skrzypienie wózka elektrycznego.
#1
Napisano 14 luty 2022 - 16:54
#2
Napisano 14 luty 2022 - 20:32
Nie daj się spławić serwisowi. Możesz napuścić na nich rzecznika praw konsumenta. Widzę że jesteśmy z jednego miasta - biuro rzecznika jest przy ul Libelta 16, telefon 61 878 58 70.
Poza tym, jeśli wózek jest już po okresie gwarancji, może spróbować innego serwisu?
Nierozwiązywalność jest zawsze stanem przejściowym.
Ziewanie, to cichy krzyk o kawę.
#3
Napisano 14 luty 2022 - 21:16
Rzecznik Praw Konsumentów potrafi zdziałać swoje, potwierdzam. Najczęściej boją się, że sprawa nabierze swój tok, niekoniecznie korzystny dla nich - drugiej strony.
"Stań twarzą zwróconą do słońca, a cień pozostanie za tobą". /Teresa Lipowska/
"Śmiech jest masażem dla brzucha! Uśmiech jest masażem dla serca!".
#4
Napisano 14 luty 2022 - 21:39
Wózek jest na gwarancji do grudnia tego roku.
Szczerze to nie mam czasu, ani siły walczyć o prawidłowe naprawienie wady. Mój wózek zastępczy jest dla mnie za mały i siedzenie na nim to koszmar dla moich mięśni i kręgosłupa, a serwis i sklep nie dadzą mi innego.
Z YouTuba wiem, że skrzypienie może być spowodowane wadą metalowych części siedziska, i to faktycznie wina producenta. Ja jednak chcę ominąć jakiekolwiek walki,, choć wiem, że to błąd.
Napisałam do prywatnego serwisu w Poznaniu i facet powiedział, że może nawet dojechać do domu.
Kurcze, czy ja jestem aż tak głupia, źeby mi wmawiać, że to od kół?
Chyba każdego wózkowicza denerwuje ciągły skrzypot. A on nawet jest gdy stoje i poruszam ciałem.
#5
Napisano 14 luty 2022 - 21:49
Rozumiem. W takim układzie najlepiej załatwić to po cichu z tym drugim serwisantem. Przez "po cichu" rozumiem "tak żeby nie stracić gwarancji". Niektóre elementy pewnie są plombowane, ale to dotyczy pewnie silnika i/lub elektroniki.
PS. Może warto by podać namiary na tego fachowca z Poznania? To może się przydać innym użytkownikom (mnie nie, mimo że też jestem pyra).
Nierozwiązywalność jest zawsze stanem przejściowym.
Ziewanie, to cichy krzyk o kawę.
#6
Napisano 15 luty 2022 - 20:39
Dziękuję wam za odpowiedź.
Pan Tomasz z Eriders Clinic Ponad to jest jeszcze serwis bocciasport - słyszałeś może coś o nim, marder? Bo mam wrażenie, że kontakt z nimi jest bardzo trudny.
#7
Napisano 17 luty 2022 - 19:48
Ponad to jest jeszcze serwis bocciasport - słyszałeś może coś o nim, marder?
Powiedzmy że zetknąłem się z tą firmą...
Nierozwiązywalność jest zawsze stanem przejściowym.
Ziewanie, to cichy krzyk o kawę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych