Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Praca magisterska- wyzwania i trudności wobec macierzyństwa kobiet z niepełnosprawnościami

magisterka macierzyństwo kobiety z niepełnosprawnością

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 karolinascieszka

karolinascieszka

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 20 kwiecień 2021 - 15:23

Trudności i wyzwania wobec macierzyństwa kobiet z niepełnosprawnościami

Jestem studentką Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na Wydziale Sztuki i Nauk

o Edukacji w Cieszynie na kierunku Pedagogika osób niepełnosprawnych z arteterapią. Piszę pracę magisterską na temat wyzwań i trudności, jakie występują w związku z macierzyństwem kobiet z niepełnosprawnościami. Kwestionariusz ankiety jest skierowany do matek z orzeczoną niepełnosprawnością.

Ankieta jest anonimowa, a uzyskane odpowiedzi zostaną wykorzystane jedynie do celów badawczych pracy.

https://www.survio.c...fyMrEMpbudQF3l4

Serdecznie dziękuję za poświęcony czas,

Karolina Ścieszka

 


  • 0

#2 __ANIOLEK__

__ANIOLEK__

    Orator

  • Super Moderator
  • 6290 postów
  • Skąd:home

Napisano 20 kwiecień 2021 - 15:43

Jeden minus ankiety - brak możliwości zaznaczenia odpowiedzi "niepełnosprawność nabyta od urodzenia" (podczas porodu). W pytaniu 13 jest: 1) "niepełnosprawność wrodzona", 2) "niepełnosprawność nabyta w dzieciństwie", 3) "niepełnosprawność nabyta w wieku młodzieńczym", 4) "niepełnosprawność nabyta w wieku dorosłym". Powinna być jeszcze jedna możliwość, bo pierwsza odpowiedź to nie jest to samo, co przytoczony przeze mnie wybór i nie można postawić znaku równości między nimi. Ja osobiście dokonałabym poprawy w ankiecie, zwarzywszy na fakt, że jest to praca magisterska.

Ze względu na to, że jest to jeden taki szczegół, ankietę dokończyłam z powodzeniem, choć miałam spore wątpliwości. Pozdrawiam.


  • 0

"Stań twarzą zwróconą do słońca, a cień pozostanie za tobą". /Teresa Lipowska/