Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Sport osób z niepełnosprawnością fizyczną - pomoc w napisaniu pracy magisterskiej

sport magisterka badanie ryzykowne ekstremalne

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ewelinabonska

ewelinabonska

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 07 sierpień 2020 - 11:24

Dzień dobry! :)

 

Jestem studentką psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Piszę pracę magisterską i w jej ramach przeprowadzam badanie kwestionariuszowe.

 

Badam osoby z niepełnosprawnością fizyczną.

Badam osoby aktywne i nieaktywne fizycznie.

Badam osoby uprawiające sporty ryzykowne (np. rugby, boks, wspinaczka górska) i mniej ryzykowne (np. koszykówka, pływanie, rower).

 

Potrzebuję Państwa, żeby moje badanie w ogóle miało sens. Każdy kwestionariusz się liczy! <3

Dlatego byłabym niezmiernie wdzięczna za wypełnienie kwestionariusza i podanie go dalej, udostępnienie!

 

Badanie jest krótkie (zajmuje około 7-10 min).

 

Przekazuję link do badania: https://docs.google....rm?usp=sf_link

 

Z góry bardzo, bardzo dziękuję za każde wypełnienie i udostępnienie! :)

 

Pozdrawiam serdecznie,

Ewelina Bońska

 


  • 0

#2 ewelinabonska

ewelinabonska

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 02 grudzień 2020 - 19:06

Dzień dobry! 

Jestem już na ostatnim etapie badań. Jeśli ktoś tylko może, zna kogoś, kto uprawia sporty ryzykowne i ma niepełnosprawność fizyczną, to będę bardzo! wdzięczna za wypełnienie! 

Szczęścia! 

Ewelina
 

Jestem studentką psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Piszę pracę magisterską i w jej ramach przeprowadzam badanie kwestionariuszowe.
Badam osoby z niepełnosprawnością fizyczną.
Badam osoby aktywne i nieaktywne fizycznie.
Badam osoby uprawiające sporty ryzykowne (np. rugby, boks, wspinaczka górska) i mniej ryzykowne (np. koszykówka, pływanie, rower).

Pozdrawiam serdecznie,
Ewelina Bońska