Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Styl życia osób po urazie rdzenia kręgowego

styl życia uraz rdzenia kręgowego niepełnosprawni styl zycia urk

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 aga311096

aga311096

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 13 maj 2020 - 11:13

Witajcie, mam na imię Agnieszka i jestem pielęgniarką, studiuję na ostatnim roku magisterki. Obecnie pracuję w szpitalu Klinicznym w Poznaniu oraz zmagam sie z pracą mgr na temat: Styl życia oósb po urazie rdzenia kręgowego. Nie mogę pisac dalej, jesli ankiety nie wypełni 100 osób (na razie mam aż 26). Wiem ze jest to nudne,ale bardzo was prosze o zarezerwowanie dla mnie 10 minut. Przez tą całą pandemie wszystko jest pozamykane, a jedyna deską ratunku jest ankieta internetowa. Miałam wpasc na zajęcia aktywnej rehabilitacji, niestety są zamknięte do odwołania. Dlatego zwracam się z prośbą do was: wypełnijcie ankietę (link poniżej). Naprawdę długo wam to nie zajmie, a dla mnie będzie to dużo znaczyło i bardzo pomoże w przeprowadzeniu badań i szybkim zakończeniu studiów oraz rozpoczęciu specjalizacji. Pozdrawiam was sedrecznie i życzę duzo zdrowia i wytrwałości w tych ciężkich dla nas czasach :D

 

http://ankieta-stylzycia.pl


  • 0

#2 aga311096

aga311096

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 07 czerwiec 2020 - 13:58