Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Kryptowaluty - bawicie się w to?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 monikawand

monikawand

    Mruk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 83 postów

Napisano 05 maj 2019 - 23:04

Hej 😊 od razu zaznaczę, że jestem zielona, w tym temacie i chciałabym to ogarnąć. Może mi pomożecie? Tyle co wiem to to, że to jakiś wirtualny pieniądz, którym nie posłużysz się w sklepie, więc na co to? Tzn chyba gdzieś można się tym posłużyć, ale możliwości ograniczone?. Kupują to ludzie - sprzedają między sobą. Jedni zachwalaja drudzy odradzają. Mi to się wydaje dziwne i ryzykowne i nie przekonuje mnie to kompletnie. Może dlatego, że tego nie kumam. Co myślicie?
  • 0

#2 marder

marder

    evil admin

  • Administrator
  • 3573 postów
  • Skąd:/home/marder

Napisano 06 maj 2019 - 05:39

Mi to się wydaje dziwne i ryzykowne i nie przekonuje mnie to kompletnie. Może dlatego, że tego nie kumam.

To bardzo rozsądne podejście. Też nie korzystam z instrumentów finansowych których nie rozumiem do końca. Gdyby więcej ludzi miało podobne podejście, nie byłoby problemów frankowiczów, czy ludzi naciągniętych na polisolokaty.

Co do kryptowalut, na pytanie, czy warto się w to bawić wystarczy prześledzić kurs bitcoina w roku 2018. Według mnie, lepiej trzymać swoje pieniądze jak najdalej...


  • 1

Nierozwiązywalność jest zawsze stanem przejściowym. 

 

Ziewanie, to cichy krzyk o kawę.


#3 __ANIOLEK__

__ANIOLEK__

    Orator

  • Super Moderator
  • 6287 postów
  • Skąd:home

Napisano 06 maj 2019 - 15:20

Nie bawię się w coś, co jest tak niepewne i niestabilne. Bitcoin i inne kryptowaluty wyglądają jak piramidy finansowe, więc powinny być tak jak one traktowane, do czasu aż nie pojawią się dowody, że jest inaczej. Ogólnie rzecz biorąc za duże ryzyko, za mała pewność zysku, czyli zbyt chwiejny kurs. Zdecydowanie odradzam!


  • 0

"Stań twarzą zwróconą do słońca, a cień pozostanie za tobą". /Teresa Lipowska/