Użytkownik kuba edytował ten post 03 styczeń 2019 - 14:16
Poprawiono kolor tekstu i styl wypowiedzi
Pomoc w napisaniu odwolania w sprawia orzecznia
Rozpoczęty przez
bieszczady
, sty 02 2019 12:55
orzeczenie
2 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 02 styczeń 2019 - 12:55
Witam, W chwili obecnej posiadaczem 3 grupy do 31.01.2019, ale międzyczasie złożyłem wniosek o pogorszenie stanu zdrowia do powiatowego zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności. Dostałem pismo o odmowie wydania o stopniu niepełnosprawności. Chciałbym się odwolac od tej decyzji, ale nie wiem od czego zacząć.
Napisano 03 styczeń 2019 - 10:55
Nie znam się na tym,ale na początek (bo droga będzie długa) przesłała bym do powiatowego zespołu całą swoją dokumentacje medyczną wraz z objaśnieniami dlaczego tak,a nie inaczej.
Offtopic-Napisałeś post tak,że osoba ze słabym wzrokiem nie przeczyta go.
Wciąż ma się mało lat a już się tyle przeżyło.Powoli dogasa blask tych co już nie wrócą dni.
Piotr Bukartyk.
Piotr Bukartyk.
Napisano 03 styczeń 2019 - 14:18
Kolorystyka tekstu poprawiona. Powinno być lepiej widać tekst.
Są rzeczy na niebie i ziemi, o których nie śniło się filozofom, a większość z nich jest w Polsce... Piotr Bałtroczyk.
Dlaczego Państwo ma nas w nosie i vice versa?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: orzeczenie
Pomoc →
Poszukuję informacji →
Decyzja WZON-u a odwołanie się do sądu.Napisany przez Qubol , 23 cze 2022 Sąd, Odwołanie, Komisja i 2 więcej |
|
|
||
Pomoc →
Poszukuję informacji →
Karta parkingowa - zmiana przepisu tuż po wydaniu orzeczeniaNapisany przez TheDanyeru , 06 sty 2021 karta parkingowa, orzeczenie |
|
|
||
Pomoc →
Poszukuję informacji →
orzeczenieNapisany przez Lemonka2640991 , 24 maj 2020 niepełnosprawność, orzeczenie |
|
|
||
Pomoc →
Poszukuję informacji →
Odwołanie od orzeczeniaNapisany przez filip2010 , 16 lis 2018 orzeczenie, odwołanie |
|
|
||
Pomoc →
Poszukuję informacji →