Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A

Pomoc, a może po prostu hej.

pomoc Kraków spotkanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Dejv84_*

Gość_Dejv84_*
  • Gość

Napisano 06 grudzień 2018 - 11:09

Witam.

Mam na imię Dawid mam 34 lata oraz dużo pozytywnej energii , mało mówię , nie narzekam i mam dwie silne zdrowe ręce i siły też dość sporo. Mieszkam w Krakowie w Nowej Hucie. Jestem tu od nie dawna na portalu. Z wykształcenia jestem masażystą ale znam się też na wielu innych rzeczach takich jak komputery, budowlanka, oraz kuchnia włoska. Siedzenie w domu i patrzenie na Facebooka już wprawia mnie w depresję dla tego wychodzę z inicjatywą by nie spędzać też całe dnie na siłowni ale lepiej je spożytkować i może poznać kogoś nowego. Dla mnie osobiście nie robi różnicy czy poruszasz się o kulach , wózku czy masz niedowład , bo każdy jest jaki jest a życie leci nadal. Chcesz gdzieś wyjść <spacer , sklep>, masz problem z umyciem okna przed świętami , albo tak po prostu poznać się napisz. Nie szukam wrażeń , nie liczę na żadną zapłatę lub wynagrodzenie za pomoc. Pomogę na tyle ile będę mógł własną osobą beż żadnych środków. Dla chętnych z Krakowa dam do siebie numer telefonu aby mogli się skomunikować. Jeśli masz tak samo jak ja chęć pomagania innym dołącz do mnie i razem będzie raźniej być przydatnym lub spędzić z kimś miło czas.


Użytkownik __ANIOLEK__ edytował ten post 06 grudzień 2018 - 12:02
poprawiono błędy.

  • 0

#2 __ANIOLEK__

__ANIOLEK__

    Orator

  • Super Moderator
  • 6290 postów
  • Skąd:home

Napisano 06 grudzień 2018 - 12:07

Witaj na forum :) Fajnie, że masz tyle energii i chęci do pomocy, bo to coraz rzadsze zjawisko, ale jak widać wyjątki bywają :)

Zapraszam Cię również tutaj, bo to najbardziej odpowiednie miejsce:

https://www.ipon.pl/...y/15/moge-pomoc

 

Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia, M.


  • 0

"Stań twarzą zwróconą do słońca, a cień pozostanie za tobą". /Teresa Lipowska/