Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Rola internetu w życiu osób z niepełnosprawnością

internet

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 studentkaoligofreno93

studentkaoligofreno93

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 28 listopad 2015 - 17:30

Witam jestem studentką Oligofrenopedagogiki i piszę pracę o roli internetu w życiu osób z niepełnosprawnością. Proszę o pomoc i szczere wypowiedzi.

Dziękuję i pozdrawiam :)


  • 0

#2 __ANIOLEK__

__ANIOLEK__

    Orator

  • Super Moderator
  • 6287 postów
  • Skąd:home

Napisano 28 listopad 2015 - 20:21

Witaj :)

Na jakie pytania oczekujesz szczerych odpowiedzi??! Ankiety nie ma, pytań również nie widzę, a więc?? Nie za bardzo wiem, na co tutaj odpowiadać. Chyba, że z czasem chcesz ankietę dołączyć do swojej prośby, czy też masz w planach wysyłanie pytań na maila. Proszę uzupełnij swój post o konkrety. Pozdrawiam, M.


  • 0

"Stań twarzą zwróconą do słońca, a cień pozostanie za tobą". /Teresa Lipowska/

 

"Śmiech jest masażem dla brzucha! Uśmiech jest masażem dla serca!".

 

 


#3 Gość_michalina_*

Gość_michalina_*
  • Gość

Napisano 29 listopad 2015 - 15:57

jestem studentką Oligofrenopedagogiki

 

 

"(pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie, oligofrenopedagogika, gr. oligos - pomniejszenie, phren - umysł; pomniejszona, obniżona sprawność umysłowa) [.....]

Dla osób upośledzonych ustala się taki metodyczny tok działalności wychowawczej, aby osiągały najwyższy możliwy poziom rozwoju, zgodnie z indywidualnymi możliwościami, i aby równocześnie zdobywały umiejętności w zakresie adaptacji społecznej."

Tyle wikipedia.

Sądzę, że ze swoim pytaniem powinnaś zwrócić się bezpośpośrednio do odpowiedniej grupy osób z tą przypadłością.

Takie jest moje zdanie.

A tak na marginesie powiem szczerze ( po rozmowie z Tobą na czacie) że mało poważnie traktujesz  swoje studia i specjalizację,