Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Prośba.. Osoby z uszkodzeniem rdzenia kręgowego nieaktywne zawodowo

uszkodzenie kwestionariusz ankieta badania

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 sylvia_doll

sylvia_doll

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 5 postów

Napisano 30 marzec 2014 - 07:45

Witajcie moi mili :)

Jestem studentką III roku Psychologii i w ramach zajęć moim zadaniem jest przeprowadzenie badań kwestionariuszowych, do których udziału chciałabym zaprosić osoby niepełnosprawne z uszkodzeniem rdzenia kręgowego, które obecnie nie są aktywne zawodowo - Pytania dotyczą aktualizacji siebie, są łatwe i przyjemne. Oczywiście zapewniona jest pełna anonimowość, a informacje posłużą wyłącznie do celów badawczych.

Nie jest to typowa ankieta, którą ogólnie udostępnię, ale mailowo już jak najbardziej - czy mogę na Was liczyć?! :rumieniec: Pomożecie? :) Jeśli tak to proszę podajcie adres e-mail, a ja wyślę Państwu kwestionariusz. Gdyby znalazła się chociaż jedna osoba skłonna mi pomóc - będę przeszczęśliwa i niezmiernie wdzięczna za poświęcenie czasu...


Ze słonecznymi pozdrowieniami,
Sylwia


Nikt nie pomoże.. ? :(
  • -2

#2 __ANIOLEK__

__ANIOLEK__

    Orator

  • Super Moderator
  • 6287 postów
  • Skąd:home

Napisano 31 marzec 2014 - 11:25

Sylwia może trochę więcej cierpliwości, gdyż post napisałaś zaledwie wczoraj. Nikt nie siedzi na forum 24/24 h i nie śledzi każdego wątku, bo przecież mam(y) swoje życie. Jeśli ktoś będzie mógł to na pewno Ci pomoże, jeśli nie to też należałoby to zrozumieć. Wszystko to jest kwestią dobrowolności i nie można o tym zapominać. Osób pomagających badaczom tu nie brakuje i to już nieraz zostało pokazane konkretnymi ruchami. W międzyczasie ratuj się, jak tylko możesz. W końcu samo zadanie tego wymaga.

Powodzenia :)


Użytkownik __ANIOLEK__ edytował ten post 31 marzec 2014 - 11:28

  • 3

"Stań twarzą zwróconą do słońca, a cień pozostanie za tobą". /Teresa Lipowska/