Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Praca mgr - znaczna niepełnosprawność ruchowa (20-40 lat)

niepełnosprawność ruchowa wózek inwalidzki badanie psychologia

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ankak

ankak

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 5 postów

Napisano 12 grudzień 2013 - 11:52

Witam wszystkich!

Jestem studentką 5 roku Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim i piszę PRACĘ MAGISTERSKĄ NA TEMAT RÓŻNYCH APSEKTÓW ZNACZNEJ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI RUCHOWEJ U MŁODYCH DOROSŁYCH.

Szukam OSÓB W WIEKU 20-40 LAT PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH INWALIDZKICH, Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ WRODZONĄ LUB NABYTĄ.

Wszyscy wiecie, jak trudno jest dotrzeć do około 60 osób niepełnosprawnych ruchowo, dlatego jeśli już czytasz ten post, masz 20-40 lat i poruszasz się na wózku, proszę, nie ignoruj mojego badania i pomóż mi wypełniając kwestionariusz smile.gif 
http://moje-ankiety....c-hyrIqCiY.html komputer.gif 

Obiecuję, że jeśli będziesz zainteresowany wglądem do gotowej pracy (przygotuję ją zapewne do czerwca 2014, to prześlę ją i będzie można zobaczyć jak sprawa wygląda u większej grupy osób niepełnosprawnych ruchowo. Wystarczy, że napiszesz do mnie maila na annakucharska.11[MAŁPA]gmail.com i dasz znać, że chciałbyś otrzymać kopię pracy do wglądu.

Liczę na Waszą pomoc! angel.gif 
ANIA


Użytkownik ankak edytował ten post 12 grudzień 2013 - 11:52

  • 0

#2 Paulla

Paulla

    Gawędziarz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 897 postów
  • Skąd:Gniezno

Napisano 12 grudzień 2013 - 12:14

Ankietę wypełnię dziś wieczorem. Chcę otrzymać jednak egzemplarz pracy do wglądu.

Pozdrawiam


  • 0
"Wszystkie niejasne pojęcia muszą upaść nim uczeń może nazwać siebie mistrzem..." Bruce Lee
"Trzeba mieć niemało odwagi, aby się ukazać takim jakim się jest naprawdę." Søren Aabye Kierkegaard

#3 ankak

ankak

    Statysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 5 postów

Napisano 12 grudzień 2013 - 12:25