Witam forowiczów, którzy zdecydowali się przeczytać mój tekst. otóż chciałbym się Was zapytać czy ktoś próbował tak zmieniać ustawienia fabryczne skutera Meyry Cityliner 415 (bo jest taka możliwość) by zdecydowanie zwiększyć jego prędkość???
Rozumiem, że wiązałoby się to ze zmniejszeniem mocy, ale zawsze musi być coś za coś!
Czekam na ciekawe odpowiedzi w tej kwestii.
Ustawienia skutera Cityliner 415
Rozpoczęty przez
andrajer
, wrz 05 2011 21:30
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 wrzesień 2011 - 21:30
#2
Napisano 31 październik 2011 - 20:23
Widzę, że jednak nikt z Was nie ma pojęcia jak zmienić ustawienia skutera!
A czy ktokolwiek z Was zmieniał akumulatory fabryczne na takie o większej pojemności, żeby można było przejeżdżać na jednym ładowaniu o wiele więcej kilometrów!
Chociażby taki Cityliner 415 ma akumulatory o pojemności chyba 75Ah czy ktoś spróbował wstawić np. 100Ah?? Czy wtedy trzeba zmieniać też bezpieczniki? I czy w ogóle taka operacja jest w ogóle realna???
Pozdrawiam forowiczów, którzy są w stanie pomóc (w pierwszym rzędzie) i tych pozostałych także!
A czy ktokolwiek z Was zmieniał akumulatory fabryczne na takie o większej pojemności, żeby można było przejeżdżać na jednym ładowaniu o wiele więcej kilometrów!
Chociażby taki Cityliner 415 ma akumulatory o pojemności chyba 75Ah czy ktoś spróbował wstawić np. 100Ah?? Czy wtedy trzeba zmieniać też bezpieczniki? I czy w ogóle taka operacja jest w ogóle realna???
Pozdrawiam forowiczów, którzy są w stanie pomóc (w pierwszym rzędzie) i tych pozostałych także!
#3
Napisano 01 listopad 2011 - 08:51
A czy zastanowiłeś się nad tym że jeśli zacznie się kombinować z ustawieniami itp to straci się gwarancję? A nawet po gwarancji ciężko będzie o naprawę w serwisie jeśli ewidentnie grzebało się w ustawieniach ? Ja mam taki skuter o którym mówisz i wiem że można coś porobić używając przycisków na panelu sterowania,ale nie chcę potem kłopotów. Bywało że mi się "zawieszał" i nie jechał,wtedy dzwoniłam do Wawy to serwisu i tam mi tłumaczono co mam naciskać by odblokować
"komputer pokładowy". Ale sama na własną rękę nie zaryzykowałabym.
"komputer pokładowy". Ale sama na własną rękę nie zaryzykowałabym.
#4
Napisano 09 listopad 2011 - 16:35
Witam zainteresowanych Meyrą.
Posiadam podobny wózek od kilku lat - Meyra Ortocar 415 SP II i znam ten wózek jak własną kieszeń. Z zapytania adrejar wynika, że posługuje się instrukcję obsługi a może serwisową Cytilinera, ale z samą instrukcją nie dokonasz zmian, ponieważ masz zainstalowany program komputerowy (nr wyświetla się po włączenia MENU).
Podobnie jak obecnie z komputeryzowanych samochodach, w Twoim Cytilinerze, jak również moim Ortocarze można dokonać zasadniczych zmian tylko i wyłącznie przy użyciu skanera (programatora) PP1 nr katalogowy D49 371.
W moim skuterze mam zamontowane 2 akumulatory głęboko-rozładowalne ZAP Energy PLUS 100 Ah (AGM).
Jeśli jest zainteresowanie lub pytanie tymi modelami proszę o kontakt emailowy. Pozdrawiam
Posiadam podobny wózek od kilku lat - Meyra Ortocar 415 SP II i znam ten wózek jak własną kieszeń. Z zapytania adrejar wynika, że posługuje się instrukcję obsługi a może serwisową Cytilinera, ale z samą instrukcją nie dokonasz zmian, ponieważ masz zainstalowany program komputerowy (nr wyświetla się po włączenia MENU).
Podobnie jak obecnie z komputeryzowanych samochodach, w Twoim Cytilinerze, jak również moim Ortocarze można dokonać zasadniczych zmian tylko i wyłącznie przy użyciu skanera (programatora) PP1 nr katalogowy D49 371.
W moim skuterze mam zamontowane 2 akumulatory głęboko-rozładowalne ZAP Energy PLUS 100 Ah (AGM).
Jeśli jest zainteresowanie lub pytanie tymi modelami proszę o kontakt emailowy. Pozdrawiam
#5
Napisano 13 listopad 2011 - 20:00
Dziękuję Wam za podpowiedzi. Ja też miałem kłopot z jazdą skutera i też przez telefon z serwisu, próbowałem odblokować Citylinera, no i się udało dlatego jestem pewien, że jednak można go przestawić, by był nieco szybszy! Bo przy jego masie spokojnie można jechać szybciej beż utraty komfortu jazdy. I przydałyby się większe akumulatory, żeby zwiększyć jego zasięg, bo mi udalo się najwięcej na jednym ładowaniu pokonać 33km!
A właśnie Persona, ty jakie miałaś osiągi na jednym ładowaniu?
przecież już w przyszłym roku gwarancji nie będzie więc myślę, że trochę przy nim pomajstrować można...
Pozdrawiam
A właśnie Persona, ty jakie miałaś osiągi na jednym ładowaniu?
przecież już w przyszłym roku gwarancji nie będzie więc myślę, że trochę przy nim pomajstrować można...
Pozdrawiam
#6
Napisano 13 listopad 2011 - 20:42
UWAGA: Odnośnie akumulatorów.
Jeżeli ktoś z Was planuje zakupić akumulatory o większej pojemności (Ah), proszę wpierw sprawdzić w instrukcji na jaki prąd jest zainstalowana elektronika (w Ortokarze 415 - 130A), przy czym posiadana ładowarka może nie ładować akumulatorów lecz tylko wykonywać I cykl ładowania tj. rozładowanie.
W moim skuterze mam zamontowane 2 akumulatory głęboko-rozładowalne ZAP Energy PLUS 100 Ah (AGM). Zakupiłem 2 ładowarki automatyczne 12 V (w LIDL a` 69,00 zł) i każdy oddzielnie akumulator ładuję. Jest przy tym ogromy plus, ponieważ oba akumulatory są równo naładowane, natomiast ładowanie ładowarką 24 V może nie doładowywać któregoś akumulatora.
W GALERII FOTO wstawiłem zdjęcie mojego skutera.
Pozdrawiam
Jeżeli ktoś z Was planuje zakupić akumulatory o większej pojemności (Ah), proszę wpierw sprawdzić w instrukcji na jaki prąd jest zainstalowana elektronika (w Ortokarze 415 - 130A), przy czym posiadana ładowarka może nie ładować akumulatorów lecz tylko wykonywać I cykl ładowania tj. rozładowanie.
W moim skuterze mam zamontowane 2 akumulatory głęboko-rozładowalne ZAP Energy PLUS 100 Ah (AGM). Zakupiłem 2 ładowarki automatyczne 12 V (w LIDL a` 69,00 zł) i każdy oddzielnie akumulator ładuję. Jest przy tym ogromy plus, ponieważ oba akumulatory są równo naładowane, natomiast ładowanie ładowarką 24 V może nie doładowywać któregoś akumulatora.
W GALERII FOTO wstawiłem zdjęcie mojego skutera.
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych