Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Rusza program "Komputer dla Homera"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jadwiga

Jadwiga

    Mruk

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 112 postów

Napisano 05 sierpień 2011 - 22:07

Jak już napisałam w temacie posta nareszcie rusza nabór wniosków na "Homera". Wnioski można składać w terminie od 8 do 29 sierpnia br.
Szczegóły na stronie PFRON:
http://www.pfron.org...a_w_2011_r.html
  • 0
Nie można dostrzegać nie widząc, ale można nie dostrzegać widząc. To jest codzienne doświadczenie naszego wzroku i percepcji.

#2 mandacik11

mandacik11

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 205 postów

Napisano 05 sierpień 2011 - 22:49

A wiecie może czy potrzebne bedzie zaswiadczenie ze szkoly, ze nadal jestem uczniem lub studentem czy też nie?
  • 0

#3 Krysztalki lodu

Krysztalki lodu

    Sufler

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 333 postów

Napisano 05 sierpień 2011 - 23:02

Czy ktoś z Was miał albo słyszał o kontroli w przypadku korzystania z dofinansowania uzyskanego w ramach programu "Komputer dla Homera"?
  • 0

#4 Gość_Romek._*

Gość_Romek._*
  • Gość

Napisano 06 sierpień 2011 - 14:18

W 2006 roku dostalem dofinansowanie i nie mialem kontroli,nie slyszalem tez zeby ktos mial a z kola PZN sporo osob dostalo dofinansowanie
  • 0

#5 Gość_Romek._*

Gość_Romek._*
  • Gość

Napisano 06 sierpień 2011 - 14:18

W 2006 roku dostalem dofinansowanie i nie mialem kontroli,nie slyszalem tez zeby ktos mial a z kola PZN sporo osob dostalo dofinansowanie
  • 0

#6 mandacik11

mandacik11

    Podpowiadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 205 postów

Napisano 06 sierpień 2011 - 14:32

A czy w tym roku wymagaja zaswiadczenia ze szkoły?
  • 0

#7 Aleksa

Aleksa

    Milczek

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 21 postów

Napisano 08 sierpień 2011 - 08:37

V. Adresaci programu

1. Adresatami programu są: