Skocz do zawartości

A- A A+
A A A A
Zdjęcie

Proszę o pomoc w zdobyciu danych do mojej pracy magisterskiej.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 yolka

yolka

    Widz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 22 maj 2011 - 07:31

Jestem studentką politologii. Piszę pracę magisterską dotyczącą relacji osób niepełnosprawnych z otoczeniem, tego w jaki sposób są traktowane. Proszę o pomoc w zdobywaniu materiałów na ten temat, tym samym proszę o kliknięcie na poniższy link i wypełnienie ankiety:

http://www.ankietka....ologicznym.html

ANKIETA JEST ANONIMOWA, A JEJ WYNIKI BĘDĄ WYKORZYSTANE PRZEZE MNIE TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA POTRZEB MOJEJ PRACY NAUKOWEJ

Jeżeli ktoś będzie mógł mi udzielić innych danych pomocnych w zdobywaniu danych na temat poruszanej sprawy, które nie zostały ujęte w ankiecie proszę o przesłanie sugestii e-mailem:
yolka@buziaczek.pl
  • 0

#2 rodys

rodys

    Gawędziarz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 842 postów
  • Skąd:bierze pieniądze na alkohol?

Napisano 22 maj 2011 - 11:46

Gratuluję słowa "adolescencji", aż musiałem się cioci wikipedii zapytać, bo nie miałem takiego wyrazu w swoim słowniku :)

Ja niestety ankiety nie mogę wypełnić, bo:
- pytanie 14 jest zamknięte, i nie jestem w stanie odpowiedzieć na nie zgodnie ze stanem faktycznym (układ możliwych odpowiedzi mi to uniemożliwia)
- nie wiem o co chodzi w pytaniu 13, trzeba tam wymienić wszystkie dostępne i wszystkie niedostępne placówki edukacyjne? Przecież jednych i drugich jest w Polsce tysiące...

Mam też dodatkową wątpliwość: czy z pytań 1,2,4 i 16 nie można zrobić jednego pytania? Np. w formie:
Metryka
Płeć:
Wiek:
Rok urodzenia:
Rok powstania niepełnosprawności: